izpis_h1_title_alt

Understanding China's modern urban consumers : where is the influence of traditional culture?
ID Hvalica, Maja (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hvalica2694-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:China, marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, culture, changes, personality, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Hvalica]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 63, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-100414 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:24247526 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:879
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razumevanje kitajskega sodobnega urbanega potrošnika: kje je vpliv tradicionalne kulture?
Ključne besede:Kitajska, trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, kultura, spremembe, osebnost, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj