izpis_h1_title_alt

Analiza vstopa podjetja na italijanski trg : primer podjetja Pekarna Kras Gorjansko d.o.o
ID Milanič, Anja (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/milanic4841.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pekarstvo, podjetje, Pekarna Kras Gorjansko, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, internacionalizacija, trženje, poslovno komuniciranje, cena, pospeševanje prodaje, direktno trženje, finančna analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Milanič]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 46, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-70692 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:22525158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1566
Število prenosov:196
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Entry mode strategies in the Italian market - a case study of Pekarna Kras Gorjansko ltd.
Ključne besede:Slovenia, bakery, enterprises, Pekarna Kras Gorjansko, company performance, business efficiency, internationalization, marketing, business communication, price, sales promotion, direct selling, financial analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj