izpis_h1_title_alt

Pomembnost blagovne znamke športne obutve na primeru članske ekipe Rokometnega društva Herz Šmartno : diplomsko delo
ID Cirar, Katja (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/cirar4178.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, blagovne znamke, primeri, društva
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Cirar]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 28, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-106988 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24616422 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:536
Število prenosov:77
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance/relevance of brand name of sports shoes in the case of first team squad of Šmartno Herz handball association/club
Ključne besede:marketing, sports, consumer behaviour, purchasing, decision making, brands, cases, societies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj