izpis_h1_title_alt

Trženje telekomunikacijskih izdelkov in storitev od vrat do vrat : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Zahradnik, Miha (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zahradnik1050.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:telekomunikacije, storitve, prodaja, potrošnik, vedenje potrošnikov, reklamacije, etika
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zahradnik]
Leto izida:2019
Št. strani:II, [27],10 str.
PID:20.500.12556/RUL-114614 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25286118 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:929
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Direct sales of telecomunication products and services door-to-door
Ključne besede:telecommunications, services, sales, consumer, consumer behaviour, claims, ethics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj