izpis_h1_title_alt

A feasibility analysis of the entry of Belgian beer brands in the Slovenian market : master's thesis
ID Frans, Jukka (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/frans2842-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, Belgium, brewery, market, consumer behaviour, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Frans]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 54, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-104677 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24427238 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.10.2018
Število ogledov:858
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza upravičenosti vstopa belgijskega piva na slovenski trg
Ključne besede:Slovenija, Belgija, pivovarstvo, trg, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj