izpis_h1_title_alt

Odnos porabnikov do nakupovanja nakita v Hipermarketu E'Leclerc : diplomsko delo
ID Marković, Nataša (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/markovic3995.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, nakupovalni centri, E.Leclerc, zlato, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, tržne raziskave, preizkušanje domnev
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Marković]
Leto izida:2009
Št. strani:III, 43 str., 19 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13980 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18972646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1308
Število prenosov:408
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, shopping centres, gold, purchasing, decision making, consumer behaviour, market research, hypotheses testing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj