izpis_h1_title_alt

The influence of social media reviews on the international cosmetics market : master's thesis
ID Cvetanovska, Marija (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cvetanovska5080-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, cosmetics, market, social networks, advertising, internet, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Cvetanovska]
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 60, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-153756 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:163834371 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2024
Število ogledov:493
Število prenosov:38
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv recenzij izdelkov na družbenih omrežjih na mednarodni trg kozmetike
Ključne besede:trženje, kozmetika, trg, družbena omrežja, oglaševanje, internet, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj