izpis_h1_title_alt

A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies : master's thesis
ID Haraguchi, Nobuhiko (Avtor), ID Skulj, Uroš (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skulj3738-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, Japan, marketing, electronic marketing, business communication, social networks, industries, cases, case study, international comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Haraguchi, U. Skulj]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 105, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-122832 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25671654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:872
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjava trženjskih praks na družbenih omrežjih slovenskih in japonskih podjetij
Ključne besede:Slovenija, Japonska, trženje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, panoge dejavnosti, primeri, case study, mednarodne primerjave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj