izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva in zvestobe strank v podjetju Pettime Story : magistrsko delo
ID Molnar, Urška (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/molnar4197-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, zadovoljstvo, lojalnost, storitve, ponudba, povpraševanje, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Molnar]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 53, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-129390 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:61990403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:819
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of customer satisfaction and customer loyalty at Pettime Story
Ključne besede:marketing, satisfaction, loyalty, services, supply, demand, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj