izpis_h1_title_alt

Primerjava vpliva kulture na nemški in kitajski oglaševalski slog : magistrsko delo
ID Ferlič, Mojca (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ferlic2384-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Nemčija, Kitajska, trženje, kultura, modeli, oglaševanje, oglas, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ferlič]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 64, 33 str.
PID:20.500.12556/RUL-94704 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:23820006 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1353
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparing the cultural impact on the German and Chinese advertising styles
Ključne besede:Germany, China, marketing, culture, models, advertising, advertisement, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj