izpis_h1_title_alt

The effectiveness of social media marketing in the live entertainment industry : drivers of facebook advertising success
ID Benedik, Jana (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/benedik2060-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, socialne mreže, potrošnik, efektivnost, oglaševanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Benedik]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 75, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-94744 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:23843558 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1108
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Učinkovitost oglaševanja na družbenih omrežjih v zabavni industriji: spremenljivke, ki vplivajo na uspeh facebook oglaševanja
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social network, consumer, efficiency, advertising, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj