izpis_h1_title_alt

Sensory branding and its impact on consumer brand identification and brand loyalty : the case of Starbucks
ID Protikj, Angela (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/protikj3456-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, coffee, Starbucks, consumer behaviour, loyalty, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Protikj]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 60, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-113980 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25324006 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:853
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Trženje blagovne znamke na osnovi čutov ter njihov vpliv na porabnikovo prepoznavanje blagovne znamke in zvestobo blagovni znamki - primer Starbucksa
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, kava, Starbucks, vedenje potrošnikov, lojalnost, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj