izpis_h1_title_alt

Izzivi trženja različnim generacijam - izsledki raziskave med slovenskimi porabniki : diplomsko delo
ID Primožič, Mojca (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/primozic14837.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, tržne raziskave, strategija trženja, psihologija potrošnika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Primožič]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 41, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-96083 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23935974 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1374
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing challenges to different generations - research implications from Slovene consumers
Ključne besede:Slovenia, marketing, market research, marketing strategy, consumer psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj