izpis_h1_title_alt

Primerjava odločanja porabnika o nakupu med spletno in fizično trgovino : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Pintar, Maruša (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/pintar721.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spletna trgovina, strategija, case study, prodajalna, Merkur
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pintar]
Leto izida:2017
Št. strani:I, 25, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-101020 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.3
COBISS.SI-ID:24201190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1052
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer decision making comparison between web and brick and mortar stores
Ključne besede:consumer behaviour, purchasing, decision making, online shopping, strategy, case study, shops, Merkur

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj