izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega vedenja porabnika pri Premium blagovnih znamkah otroških vozičkov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Pajnič, Simona (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/pajnic794.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pajnič]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 29, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-101088 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24421606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1129
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the consumers' shopping behaviour regarding Premium stroller brands
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, consumer psychology, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj