izpis_h1_title_alt

Effect of influencer marketing on brand awareness and purchase intention : a study case of Slovenia
ID Vejnović, Maja (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vejnovic3851-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, social networks, personality, electronic marketing, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vejnović]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 69, 44 str.
PID:20.500.12556/RUL-124635 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:41549315 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:945
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Učinek vplivnostnega trženja na zavedanje blagovne znamke in odločitev o nakupu: primer Slovenije
Ključne besede:trženje, oglaševanje, družbena omrežja, osebnost, elektronsko trženje, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj