izpis_h1_title_alt

Creating content for consumer journey across digital touchpoints : the case of the sports industry
Ilić, Kristina (Avtor), Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ilic2872-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:informatics, information technology, electronic commerce, electronic marketing, consumer, multimedia, social network, customer relationship
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2018
Založnik:[K. Ilić]
Št. strani:IV, 65, 17 str.
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:24542438 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:527
Število prenosov:216
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Oblikovanje vsebine za digitalne stične točke v potrošnikovem potovanju: primer športne panoge
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, potrošnik, multimedia, socialne mreže, odnosi s strankami

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj