izpis_h1_title_alt

The effect of message framing and product type on consumer buying behaviour : master's thesis
ID Hrastnik, Sanja (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hrastnik5386-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, consumer behaviour, decision making, purchasing, consumerism
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:S. Hrastnik
Leto izida:2024
Št. strani:III, 56, 49 str.
PID:20.500.12556/RUL-158382 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:194648579 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:234
Število prenosov:41
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv uokvirjanja oglasnih sporočil in vrste oglaševanega izdelka na nakupno vedenje porabnikov
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, potrošništvo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj