Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact - relationship marketing perspective
ID
Pfajfar, Gregor
(
Avtor
),
ID
Shoham, Aviv
(
Avtor
),
ID
Małecka, Agnieszka
(
Avtor
),
ID
Zalaznik, Maja
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(925,74 KB)
MD5: A61F14698ABB9D0A44F81CB3CD9A7F76
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296322000613
Galerija slik
Izvleček
Despite extensive corporate social responsibility (CSR) literature most of research has examined corporate performance as its only outcome. We aim to fill this gap by assessing companies’ perceptions of their CSR activities’ benefits for society and specific stakeholders. We discuss societal trends such as diversity and inclusion embedded in employee-focused CSR conceptualization as a prerequisite for the perception of CSR’s societal impact. We bring together CSR and relationship marketing theories to test a conceptual model on a sample of 411 business-to-business (B2B) companies. The results confirm a positive relationship between employee-oriented CSR and the perceived usefulness of CSR actions for society, customers and employees (but not suppliers). In order to maximize relationship quality, CSR activities should be targeted at specific stakeholders (customers and employees) and not at society at large. Finally, differences are observed between SMEs and large B2B firms with opposite perceptions of antecedents and outcomes of relationship quality.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
enterprises
,
marketing
,
stakeholders
,
CSR
,
relationship marketing
,
relationship quality
,
commitment
,
social impact
,
stakeholder theory
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 46-61
Številčenje:
Vol. 143
PID:
20.500.12556/RUL-135405
UDK:
339.138
ISSN pri članku:
0148-2963
DOI:
10.1016/j.jbusres.2022.01.051
COBISS.SI-ID:
95592963
Datum objave v RUL:
11.03.2022
Število ogledov:
1170
Število prenosov:
395
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of business research
Skrajšan naslov:
J. bus. res.
Založnik:
Elsevier
ISSN:
0148-2963
COBISS.SI-ID:
25694208
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
podjetje
,
trženje
,
interesne skupine
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0177
Naslov:
Slovenija in njeni akterji v mednarodnih odnosih in evropskih integracijah
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj