izpis_h1_title_alt

Trženjska strategija spodbujanja igranja tenisa v Teniškem klubu Triglav : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Lenar, David (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/lenar563.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, šport, trženje, strategija trženja, oglaševanje, sponzorstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Lenar]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 27, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-98660 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23668198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1380
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategy of promoting tennis in Tennis club Triglav Kranj
Ključne besede:Slovenia, sports, marketing, marketing strategy, advertising, sponsorship, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj