Podrobno

Attitudes of Serbian consumers towards corporate social responsibility : master's thesis
ID Miletić, Karla (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zalaznik, Maja (Član komisije za zagovor), ID Svetek, Mojca (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,21 MB)
MD5: C3A74B24249DE124C9FB07B184D4C9F7

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Serbia, consumerism, consumer behaviour, purchasing, decision making, social responsibility, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Miletić
Leto izida:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 54, 21 str.)
PID:20.500.12556/RUL-177099 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:258188547 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.12.2025
Število ogledov:36
Število prenosov:7
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Odnos srbskih porabnikov do družbene odgovornosti podjetij
Ključne besede:Srbija, potrošništvo, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, družbena odgovornost, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj