izpis_h1_title_alt

Sponzorstvo športnega dogodka kot orodje tržnega komuniciranja : dm tek za ženske
ID Farčnik, Petra (Avtor), ID Strniša, Tanja (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/strnisa2461-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, sponzorstvo, pospeševanje, zgodovina, konkurenčne prednosti, case study, podjetje, DM, šport, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Farčnik Piršič
Leto izida:2017
Št. strani:V, 108, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-94791 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23879398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1281
Število prenosov:219
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sport event sponsorship as a tool for marketing communications: dm women's run
Ključne besede:marketing, business communication, sponsorship, promotion, history, competitive advantage, case study, enterprises, DM, sports, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj