izpis_h1_title_alt

The impact of social media on consumer attitude towards online shopping among the youth in Russia and India : master's thesis
ID Ristić, Marina (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ristic3164-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Russia, India, globalization, cross-cultural activities, culture, economy, consumer, consumer behaviour, research
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ristić]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 60, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-107216 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24889318 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:908
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv družbenih omrežij na odnos porabnikov do spletnega nakupovanja med mladimi v Rusiji in Indiji
Ključne besede:Rusija, Indija, globalizacija, medkulturno delovanje, kultura, gospodarstvo, potrošnik, vedenje potrošnikov, raziskave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj