izpis_h1_title_alt

Vpliv kulture na nakup izdelkov pri generaciji Z : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Molk, Mojca (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/molk233.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tržne raziskave, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, kultura, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Molk
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-28429 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21758438 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1872
Število prenosov:137
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, market research, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, culture, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj