izpis_h1_title_alt

Vpliv države izvora izdelka in blagovne znamke na nakupno vedenje porabnika : magistrsko delo
ID Križman, Jan (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krizman3516-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, poreklo blaga, država, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Križman]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 68, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-113937 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25313766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:911
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of country of origin and brand origin on consumer purchase behavior
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, country of origin, state, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj