izpis_h1_title_alt

Uporaba socialnih omrežij v namene trženja : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kuzma, Niki (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kuzma252.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:socialne mreže, razvoj, trženje, oglas, globalizacija, blagovne znamke, facebook, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Kuzma
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-28428 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21757926 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1567
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:social network, development, marketing, advertisement, globalization, trademarks, facebook, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj