izpis_h1_title_alt

Vpliv digitalnega trženja ekoloških izdelkov na nakupne odločitve porabnikov : magistrsko delo
ID Komič, Nina (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/komic3952-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, varstvo okolja, trajnostni razvoj, vedenje potrošnikov, družbena omrezja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Komič]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 70, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-122550 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:30502659 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:26170
Število prenosov:117
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of digital marketing of organic products on consumer purchasing decisions
Ključne besede:marketing, electronic marketing, environmental protection, sustainable development, consumer behaviour, družbena omrezja, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj