Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
From greenwashing to green B2B marketing : a systematic literature review
ID
Vangeli, Anastas
(
Avtor
),
ID
Małecka, Agnieszka
(
Avtor
),
ID
Mitręga, Maciej
(
Avtor
),
ID
Pfajfar, Gregor
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,43 MB)
MD5: C7B12AFA4B70D718E0574628E1927928
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S001985012300192X
Galerija slik
Izvleček
This paper addresses the emergence of greenwashing and examines its implications for the development of green marketing strategies. It starts from the premise that companies face vigilant environmental activism when developing B2B marketing strategies, focusing on identifying discrepancies between intended marketing messages and actual practices, as well as an increasingly tightening regulatory environment. The core of the paper is a systematic review of interdisciplinary research on greenwashing in the B2B context with a focus on B2B marketing implications. In particular, this study contributes to a modern understanding of greenwashing by providing a new framework for the typology, drivers, and consequences of greenwashing. It also contrasts theories that help explain the greenwashing phenomenon through an interdisciplinary perspective. Finally, this study points out the gaps in existing research on this phenomenon and offers rich future research directions.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
enterprises
,
green marketing
,
social responsibility
,
greenwashing
,
B2B marketing strategies
,
green B2B marketing
,
sustainability
,
corporate social responsibility
,
systematic literature review
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2023
Št. strani:
Str. 281-299
Številčenje:
Vol. 115
PID:
20.500.12556/RUL-152972
UDK:
339.1
ISSN pri članku:
0019-8501
DOI:
10.1016/j.indmarman.2023.10.002
COBISS.SI-ID:
168828419
Datum objave v RUL:
13.12.2023
Število ogledov:
577
Število prenosov:
88
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Industrial marketing management
Skrajšan naslov:
Ind. mark. manage.
Založnik:
Elsevier
ISSN:
0019-8501
COBISS.SI-ID:
4663050
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
podjetje
,
zeleno trženje
,
družbena odgovornost
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0177
Naslov:
Slovenija in njeni akterji v mednarodnih odnosih in evropskih integracijah
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj