izpis_h1_title_alt

Nakupno vedenje mladih porabnikov v Sloveniji, BIH in na Hrvaškem : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Velagić, Elvisa (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/velagic237.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Hrvatska, BIH, trženje, mladina, vedenje potrošnika, odločanje, nakup, kultura, medkulturno delovanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:[E. Velagić]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-28438 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:21762022 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1530
Število prenosov:183
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina, marketing, youth, decision making, purchasing, culture, cross-cultural activities, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj