izpis_h1_title_alt

Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijo : magistrsko delo
ID Jakše, Gorazd (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jakse5333.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Adria Mobil, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, cena, blagovne znamke
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Jakše]
Leto izida:2016
Št. strani:IV, 79 str.
PID:20.500.12556/RUL-91709 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23729894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:7997
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategy development of Adria Mobil with an action plan for key regions
Ključne besede:Slovenia, car industry, industrial enterprises, Adria Mobil, company performance, business efficiency, marketing, business communication, marketing strategy, price, brands

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj