izpis_h1_title_alt

Vloga družbenih medijev v trženjsko-komunikacijskem spletu : študija primera Nike
ID Dizdarević, Irena (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/dizdarevic14804.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, marketing mix, elektronsko trženje, socialne mreže, potrošnik, strategija trženja, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Dizdarević]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 53 str., 31 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-95963 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23393254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1125
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of social media in the marketing communication mix: a case study of Nike
Ključne besede:marketing, marketing mix, electronic marketing, social network, consumer, marketing strategy, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj