Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Lidija Weis:
Storitvena veriga dobička v klasičnem in v e-izobraževanju
Matia Torbarina:
Human face and cognitive load effects on advertisement attention grabbing and attention guiding
MSc theses (80)
Marija Stergar:
Merjenje uspešnosti odnosov z javnostmi v Sloveniji
Nelida Turk:
Prenova korporativne znamke s primerom domačega telekomunikacijskega podjetja
Nina Simić:
Zadovoljstvo uporabnikov s spletnim portalom za navezovanje stikov Ona-on.com
Simona Breščanski:
Tržno komuniciranje in nakupno odločanje na področju odvetništva
Katarina Žagar:
Novi pristopi k poglobljenemu razumevanju potrošnikov in trga
Jasmina Zakonjšek:
Revizija trženja kot orodje za izboljšanje tržne naravnanosti podjetij
Aleksandra Obersnu:
Prepoznavanje in ustvarjanje spletne skupnosti kot osnovno vodilo razvoja spletne platforme
Tina Alpner:
Dejavniki uporabnosti spletnih trgovin - analiza uporabniške izkušnje
Matjaž Zgonik:
Analiza poslovnega modela "Plačaj kolikor želiš"
Katja Pustovrh:
Zaznana vrednost storitev s področja kulture v očeh porabnika
Ana Sovdat:
Analiza bralnih navad študentov Ekonomske fakultete in priporočila za izboljšave
Petra Škabar Radičević:
Analiza dejavnikov odločanja porabnikov pri izbiri šole vožnje
Eva Lamberšek:
Motivi za obisk destinacij temačnega turizma v državah bivše Jugoslavije
Barbara Hočevar:
Vpliv filma na podobo in odločitev za obisk destinacije Černobil
Jure Janžek:
Proučevanje podobe blagovne znamke CrossFit s pomočjo analize internetnih memov
Partha Sarthi Sen Sharma:
Marketing of Uttar Pradesh (India) as a tourist destination
Urška Maček:
Ocena uspešnosti trženjsko-komunikacijskih aktivnosti turistične prireditve: Škofjeloški pasijon
Jan Kunc:
Razvitost načrtovanja strateškega trženja v slovenskih podjetjih
Mateja Starman:
Revizija merjenja zadovoljstva strank s promocijskimi darili
Tadeja Janša:
Trženjsko komuniciranje preko družbenega omrežja Pinterest
Marija Dimitrovska Masin:
Corporate social responsibility practices in the Macedonian banking sector
Andrej Siljanoski:
Using ZMET method for deciphering the meaning of cooking for consumers
Jaša Luka Krese:
Vstop blagovne znamke Krucefix na avstrijski trg
Žuža Gorinšek:
Prilagajanje trženjskih strategij v času recesije za izdelke vsakdanje rabe
Barbara Priselac:
Analiza povezav EEG indikatorjev s priklicem TV oglasa in izraženo nakupno namero
Rudi Fermo:
A decentralised digital advertising model with blockchain technology ; an analysis of the Brave and BAT project
Petra Gošler Šimnic:
Vpliv zaznave države izvora na nakupno odločanje porabnika
Barbara Komidar:
Zadovoljstvo medorganizacijskih porabnikov
Nataša Palme:
Uporaba sodobnih orodij trženja od ust do ust
Živa Javeršek:
Pomen nevromarketinga za tržne raziskave in komuniciranje
Danilo Tomšič:
Analiza vpliva zadovoljstva porabnikov in nameravane zvestobe na dejansko zvestobo ponudnikom mobilnih telekomunikacij v Sloveniji
Mateja Peric:
Analiza stališč sponzorjev mednarodnih medicinskih kongresov
Katarina Pivk:
Soznamčenje kot orodje izboljševanja zaznane vrednosti blagovne znamke v kategoriji izdelkov za široko porabo
Mateja Vidali:
Analiza odnosa slovenskih porabnikov do nakupov v času ekonomske krize
Ksenija Kmetič:
Analiza zadovoljstva pacientov s fizioterapevtskimi storitvami v UKC Maribor
Klara Žgajnar:
Sprejemanje mobilne denarnice kot inovacije med mladimi v Sloveniji
Žan Nekrep:
Uporaba video vsebin v trženju
Metka Zupančič:
Analiza upravičenosti vzpostavitve spletne trgovine na primeru trgovskega podjetja Mercator Tehnika
Dragana Ristić:
Dejavniki odločanja o nakupu prehranskih dopolnil za otroke
Saša Pavlovski:
Uporaba spletnega trženjskega komuniciranja v poslovnih šolah s poudarkom na spletnem oglaševanju
Matej Raspet:
Analiza dejavnikov nakupnega odločanja
Marjetka Žnidaršič:
Uporaba memov kot orodja komuniciranja na spletu
Vid Menih:
Uspešnost ukrepov za zaščito otrok pred neetičnim oglaševanjem hrane in pijač
Doroteja Kovačič:
Vpliv interneta na nakupni proces slovenskega porabnika
Ana Hladnik:
Igrifikacija kot nov način izboljšanja pedagoškega procesa
Maja Nemec:
Vzroki za nezadovoljstvo slovenskih pacientov z nemedicinskimi sestavinami zdravstvenih storitev
Tjaša Črešnik:
Inovativen kruh kot izdelčna inovacija na slovenskem trgu
Janža Krasnič:
Analiza zadovoljstva porabnikov s cenami na trgu osebnih bančnih storitev
Barbara Kurent:
Analiza regijskih značilnosti zvestih kupcev piva s pomočjo orodja poslovne inteligence
Dražen Ljubanović:
Tržna naravnanost, zadovoljstvo in zvestoba kupcev v izbranem podjetju
Sanja Pipuš:
Interno trženje v storitvenih podjetjih na primeru klicnega centra
Bernarda Predalič Hočevar:
Vpliv krovne blagovne znamke Lisca na podznamko Lisca Men
Anja Palčič:
Analiza premoženja blagovne znamke Vinarstva Šuklje
Damjana Žmavc:
Analiza vizualne pozornosti pri ogledu spletnih strani
Lea Primožič:
Vpliv podobe in prepoznavnosti Republike Slovenije na slovenska podjetja
Lea Kopina:
Analiza učinkov oglaševanja na družbenih omrežjih na vključenost in pridobivanje mednarodnih študentov
Urata Huruglica, Erik Roka:
Customer experience management in banking industry in Kosovo
Sara Vrabič:
Analiza besedil vsebinskega trženja v spletni prodaji in na blogih
Andraž Brilli, Tina Grubelnik, Ajda Lah:
Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu
Katarina Pavšič:
Vpliv digitalizacije na proces nakupnega odločanja generacije Y
Peter Kecelj:
Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
Andrej Rožanec, Martina Sojer:
Vpliv spletnega oglaševanja na število rezervacij v dejavnosti turizma na primeru dveh izbranih podjetij
Lea Norčič, Jaš Korsič:
Analiza razlik v nakupnem vedenju med generacijami porabnikov
Martina Humar:
Analiza trženjsko-komunikacijskih učinkov pripovedovanja zgodb
Barbara Mirt:
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u
Maja Majer:
Vpliv trženjskih placebo učinkov na zaznavo okusa
Maja Ambrož:
Izzivi znamčenja in virtualizacije pri spletnem trženju parfumov
Grega Simonič:
Analiza zaznav in odzivov porabnikov glede prilagoditve izdelkov lokalnim trgom
Simona Pogorelc:
Analiza potreb mikro podjetij po najemu zunanjih izvajalcev tržno-komunikacijskih aktivnosti
Damjan Plantosar:
Vloga, pomen in razvoj pravične trgovine
Anja Čebulj:
Porabnikovo zaznavanje vplivnostnega trženja na Instagramu
Tina Svete:
Vpliv oglaševanja s slavno osebnostjo na dojemanje blagovnih znamk pri porabniku
Mojca Zamernik:
Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe
Darja Primožič:
Analiza zanimanja turističnih ponudnikov Slovenije za destinacijsko kartico aktivnosti
Alen Koprivec:
Vpliv nosljivih naprav na personalizacijo trženjskega spleta profesionalnih športnih ekip
Kaja Jablanovec:
Poosebljanje turističnih destinacij v promocijskih videih v času pandemije COVID-19
Aleksandra Račić:
Vpliv trženjskega placebo učinka na zaznavo učinkovitosti kozmetičnega izdelka
Mateja Race:
Razvoj koncepta turističnih jam v Sloveniji : primer Vilenica
Ana Purkart:
Vpliv krize COVID-19 na vedenje slovenskih potrošnikov pri nakupovanju prehrambenih izdelkov neposredno od lokalnih pridelovalcev
Rok Hrabar:
Analiza učinkovitosti digitalnih orodij za trženje prehranskih dodatkov za rekreativne športnike
BSc theses (78)
Tanja Karadžić:
Razvoj in promocija turizma v Ljubljani
Mateja Trtnik:
Pomen poslovnih daril z zornega kota trženja
Leon Mihalič:
Plakat kot medij političnega oglaševanja
Andreja Turk:
Zaznava ugleda podjetja Lesnina d.d. med porabniki
Barbara Murn:
Kakovost storitev klicnih centrov
Ana Praprotnik:
SMS oglaševanje kot oblike interaktivnega oglaševanja
Peter Šmid:
Analiza reklamacij v podjetju Alples d.d.
Stanislav Mikolič:
Dejavniki zadovoljstva in zvestobe porabnikov na internetu
Aljoša Lisjak:
Analiza turistične ponudbe obalnega zaledja Slovenske Istre
Aleksandra Zver:
Evalvacija spletnih predstavitev na primeru Slovenske banke
Jana Skok:
Strategija trženja Krasopreme na slovenskem trgu
Matej Peternelj:
Vpliv celostne podobe izdelka na nakupne odločitve na primeru smuči
Žiga Drofenik:
Tržno komuniciranje družbene odgovornosti podjetij
Mateja Šmid:
Uporaba koristi v trženju na primeru pohištvene industrije
Špela Stavanja:
Elektronsko trgovanje in varstvo potrošnikov
Maja Kambič:
Vloga in pomen spremljanja poslovanja s kupci na praktičnem primeru podjetja Iskra Kondenzatorji d.d.
Katarina Mlakar:
Vpliv notranjega trženja na kakovost, primer podjetja Alpina d.d.
Katja Pust:
Učinkovitost trgovskih kartic zvestobe v Sloveniji
Špela Ciuha:
Primerjava modelov kakovosti v državni upravi
Andreja Semolič:
Kakovost storitev v izobraževalni organizaciji in vpliv le-te na zvestobo porabnikov
Nataša Kamenšek:
Pomen vrednot za zaposlene na primeru SKB banke d.d.
Luka Štular:
Mobilno trženje na primeru podjetja Mercator, d.d.
Jerneja Žarn:
Gverilsko trženje v praksi slovenskih podjetij
Katja Bahor:
Vloga vrednostnih bonov pri nakupni odločitvi za knjige - primer Mladinske knjige Založbe d.d.
Tina Kolan:
Uporaba strategij potiska in potega z namenom vplivanja na proces nakupnega odločanja pri kupovanju knjig v knjigarnah
Tamara Posedi:
Odnos kupcev do osebne prodaje na domu
Maša Martinjak:
Dejavniki odločanja pri nakupu prvošolskih nahrbtnikov
Anja Vačun:
Dejavniki in razsežnosti etičnega porabništva
Mojca Pavlin:
Učinkovitost oglasov s spolnimi pozivi
Andreja Vertič:
Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkov
Mitja Šafar:
Zunanji mediji in analiza cen avtobusnega oglaševanja
Sandra Hribar:
Trženje generaciji "Y" na podlagi odnosov
Mihael Bogataj:
Motivi za opravljanje prostovoljnega dela v društvu Amnesty International
Tanja Koren:
Storitveni cvet pri prodaji pohištva
Nina Simić:
Celovito vrednotenje kakovosti in zadovoljstva obiskovalcev v diskoteki Global
Tanja Hodnik:
Presojanje uspešnosti trženjskega komuniciranja na nenaslovljeni oglaševalski pošti
Jerneja Radovič:
Prikrito oglaševanje v slovenskem medijskem prostoru
Bogomil Počkaj:
Strategija trženja oljčnega olja v Sloveniji
Tina Špende:
Značilnosti nakupnega procesa in potrošnje otroških sokov in kašic
Peter Cerar:
Vpliv interneta na trženje v glasbeni industriji
Andrej Fratnik:
Trženje od ust do ust kot oblika tržnega komuniciranja
Miha Ahačič:
Uvajanje upravljanja odnosov s strankami
Blaž Petrič:
Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov
Tina Grubelnik:
Strategije zdravljenja pri prehladu iz perspektive porabnikov in zdravnikov
Jure Stevanovič:
Dejavniki in značilnosti nakupnega procesa pri toplotnih črpalkah kot ogrevalnem sistemu prihodnosti
Janja Cerjak:
Uspešnost motečih oglasov
Matevž Jeraj:
Impulzivno in kompulzivno nakupno vedenje porabnikov
Romina Sabadin:
Vinski turizem kot oblika trženja vina
Barbara Kunej:
Porabništvo kot način oblikovanja postmoderne identitete
Tina Vujašković:
Družbena odgovornost neprofitnih izobraževalnih organizacij
Pika Polona Penca:
Nakupovanje kot posledica negativnih čustvenih stanj
Špela Čepon:
Vpliv ekološkega trženja naravne kozmetike na potrošnika
Patricija Plesničar:
Vpliv atmosferikov na zaznave in prvi vtis porabnikov
Vanja Mlejnik:
Etična vprašljivost prikritega trženja
Barbara Napret:
Načrtovanje trženja v majhnih podjetjih
Petra Debenec:
Racionalni in neracionalni dejavniki investiranja individualnih vlagateljev
Špela Zupan:
Označevanje hranilnih vrednosti na živilih
Erika Kavčič:
Pomen kakovosti storitev za kakovost odnosov s porabniki
Marko Ojdanić:
Pozicioniranje blagovne znamke Lexus na slovenskem trgu
Klara Šuligoj:
Motivacija Slovencev za turistična potovanja v času gospodarske krize
Anja Sergon:
Vpliv negativnega stresa na nakupovanje
Anka Sukič:
Usklajenost korporativne identitete in korporativnega komuniciranja na primeru skupine Panvita
Dare Dolenc:
Trženje energetsko varčnih oken z inovativnim sistemom izolacije iz naravnega materiala
Dunja Počkaj:
Primerjalna analiza kakovosti prodajnega osebja v Lesnini d.d. na osnovi navideznega nakupovanja
Peter Turšič:
Portali za skupinsko nakupovanje kot oblika pospeševanja prodaje
Žan Toplišek:
Examining the potential of brand extensions vs. new brands in the video game industry
Aleš Meden:
Razvoj trženjske strategije RK Gorenje Velenje
Tina Krivograd:
Zadovoljstvo kupcev s storitvami v podjetju Intereuropa, d.d.
Janez Žepič:
Ocenjevanje učinkovitosti in uspešnosti oglaševanja na praktičnem primeru
Jana Murgelj:
Identiteta blagovne znamke Stari most
Urša Jelenc:
Priprava promocijske akcije za podjetje Bavec & Co.
Petra Zorko:
Analiza zaznane vrednosti javnega potniškega prometa
Aleš Obretan:
Pomen zvestobe blagovni znamki pri uvajanju nove družine izdelkov na trg bele tehnike
Jana Sedej:
Študij akcije družbenega trženja
Kristina Vrečko:
Pomen kakovosti na področju storitev manikire
Ursula Svitlica:
Analiza reševanja reklamacij v izbranem podjetju
Tanja Jovović:
Odnos mladih družin do spletne trgovine v Sloveniji
Špela Vodopivec:
Vpliv slovenskih lepotnih vlogerk na nakup dekorativne kozmetike višjega cenovnega razreda
Other documents (3)
Tomaž Kolar, Iztok Kolar:
Understanding cognitive transport mode choice structures
Tomaž Kolar, Zenel Batagelj, Ismir Omeragić, Melika Husić-Mehmedović:
How moment-to-moment EEG measures enhance ad effectiveness evaluation
Domen Bajde, Maja Golf-Papež, Tomaž Kolar, Barbara Culiberg:
The multiple logics of market-based governance