Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Lidija Weis:
Storitvena veriga dobička v klasičnem in v e-izobraževanju
Matia Torbarina:
Human face and cognitive load effects on advertisement attention grabbing and attention guiding
Magistrska dela (80)
Marija Stergar:
Merjenje uspešnosti odnosov z javnostmi v Sloveniji
Nelida Turk:
Prenova korporativne znamke s primerom domačega telekomunikacijskega podjetja
Nina Simić:
Zadovoljstvo uporabnikov s spletnim portalom za navezovanje stikov Ona-on.com
Simona Breščanski:
Tržno komuniciranje in nakupno odločanje na področju odvetništva
Katarina Žagar:
Novi pristopi k poglobljenemu razumevanju potrošnikov in trga
Jasmina Zakonjšek:
Revizija trženja kot orodje za izboljšanje tržne naravnanosti podjetij
Aleksandra Obersnu:
Prepoznavanje in ustvarjanje spletne skupnosti kot osnovno vodilo razvoja spletne platforme
Tina Alpner:
Dejavniki uporabnosti spletnih trgovin - analiza uporabniške izkušnje
Matjaž Zgonik:
Analiza poslovnega modela "Plačaj kolikor želiš"
Katja Pustovrh:
Zaznana vrednost storitev s področja kulture v očeh porabnika
Ana Sovdat:
Analiza bralnih navad študentov Ekonomske fakultete in priporočila za izboljšave
Petra Škabar Radičević:
Analiza dejavnikov odločanja porabnikov pri izbiri šole vožnje
Eva Lamberšek:
Motivi za obisk destinacij temačnega turizma v državah bivše Jugoslavije
Barbara Hočevar:
Vpliv filma na podobo in odločitev za obisk destinacije Černobil
Jure Janžek:
Proučevanje podobe blagovne znamke CrossFit s pomočjo analize internetnih memov
Partha Sarthi Sen Sharma:
Marketing of Uttar Pradesh (India) as a tourist destination
Urška Maček:
Ocena uspešnosti trženjsko-komunikacijskih aktivnosti turistične prireditve: Škofjeloški pasijon
Jan Kunc:
Razvitost načrtovanja strateškega trženja v slovenskih podjetjih
Mateja Starman:
Revizija merjenja zadovoljstva strank s promocijskimi darili
Tadeja Janša:
Trženjsko komuniciranje preko družbenega omrežja Pinterest
Marija Dimitrovska Masin:
Corporate social responsibility practices in the Macedonian banking sector
Andrej Siljanoski:
Using ZMET method for deciphering the meaning of cooking for consumers
Jaša Luka Krese:
Vstop blagovne znamke Krucefix na avstrijski trg
Žuža Gorinšek:
Prilagajanje trženjskih strategij v času recesije za izdelke vsakdanje rabe
Barbara Priselac:
Analiza povezav EEG indikatorjev s priklicem TV oglasa in izraženo nakupno namero
Rudi Fermo:
A decentralised digital advertising model with blockchain technology ; an analysis of the Brave and BAT project
Petra Gošler Šimnic:
Vpliv zaznave države izvora na nakupno odločanje porabnika
Barbara Komidar:
Zadovoljstvo medorganizacijskih porabnikov
Nataša Palme:
Uporaba sodobnih orodij trženja od ust do ust
Živa Javeršek:
Pomen nevromarketinga za tržne raziskave in komuniciranje
Danilo Tomšič:
Analiza vpliva zadovoljstva porabnikov in nameravane zvestobe na dejansko zvestobo ponudnikom mobilnih telekomunikacij v Sloveniji
Mateja Peric:
Analiza stališč sponzorjev mednarodnih medicinskih kongresov
Katarina Pivk:
Soznamčenje kot orodje izboljševanja zaznane vrednosti blagovne znamke v kategoriji izdelkov za široko porabo
Mateja Vidali:
Analiza odnosa slovenskih porabnikov do nakupov v času ekonomske krize
Ksenija Kmetič:
Analiza zadovoljstva pacientov s fizioterapevtskimi storitvami v UKC Maribor
Klara Žgajnar:
Sprejemanje mobilne denarnice kot inovacije med mladimi v Sloveniji
Žan Nekrep:
Uporaba video vsebin v trženju
Metka Zupančič:
Analiza upravičenosti vzpostavitve spletne trgovine na primeru trgovskega podjetja Mercator Tehnika
Dragana Ristić:
Dejavniki odločanja o nakupu prehranskih dopolnil za otroke
Saša Pavlovski:
Uporaba spletnega trženjskega komuniciranja v poslovnih šolah s poudarkom na spletnem oglaševanju
Matej Raspet:
Analiza dejavnikov nakupnega odločanja
Marjetka Žnidaršič:
Uporaba memov kot orodja komuniciranja na spletu
Vid Menih:
Uspešnost ukrepov za zaščito otrok pred neetičnim oglaševanjem hrane in pijač
Doroteja Kovačič:
Vpliv interneta na nakupni proces slovenskega porabnika
Ana Hladnik:
Igrifikacija kot nov način izboljšanja pedagoškega procesa
Maja Nemec:
Vzroki za nezadovoljstvo slovenskih pacientov z nemedicinskimi sestavinami zdravstvenih storitev
Tjaša Črešnik:
Inovativen kruh kot izdelčna inovacija na slovenskem trgu
Janža Krasnič:
Analiza zadovoljstva porabnikov s cenami na trgu osebnih bančnih storitev
Barbara Kurent:
Analiza regijskih značilnosti zvestih kupcev piva s pomočjo orodja poslovne inteligence
Dražen Ljubanović:
Tržna naravnanost, zadovoljstvo in zvestoba kupcev v izbranem podjetju
Sanja Pipuš:
Interno trženje v storitvenih podjetjih na primeru klicnega centra
Bernarda Predalič Hočevar:
Vpliv krovne blagovne znamke Lisca na podznamko Lisca Men
Anja Palčič:
Analiza premoženja blagovne znamke Vinarstva Šuklje
Damjana Žmavc:
Analiza vizualne pozornosti pri ogledu spletnih strani
Lea Primožič:
Vpliv podobe in prepoznavnosti Republike Slovenije na slovenska podjetja
Lea Kopina:
Analiza učinkov oglaševanja na družbenih omrežjih na vključenost in pridobivanje mednarodnih študentov
Urata Huruglica, Erik Roka:
Customer experience management in banking industry in Kosovo
Sara Vrabič:
Analiza besedil vsebinskega trženja v spletni prodaji in na blogih
Andraž Brilli, Tina Grubelnik, Ajda Lah:
Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu
Katarina Pavšič:
Vpliv digitalizacije na proces nakupnega odločanja generacije Y
Peter Kecelj:
Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
Andrej Rožanec, Martina Sojer:
Vpliv spletnega oglaševanja na število rezervacij v dejavnosti turizma na primeru dveh izbranih podjetij
Lea Norčič, Jaš Korsič:
Analiza razlik v nakupnem vedenju med generacijami porabnikov
Martina Humar:
Analiza trženjsko-komunikacijskih učinkov pripovedovanja zgodb
Barbara Mirt:
Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u
Maja Majer:
Vpliv trženjskih placebo učinkov na zaznavo okusa
Maja Ambrož:
Izzivi znamčenja in virtualizacije pri spletnem trženju parfumov
Grega Simonič:
Analiza zaznav in odzivov porabnikov glede prilagoditve izdelkov lokalnim trgom
Simona Pogorelc:
Analiza potreb mikro podjetij po najemu zunanjih izvajalcev tržno-komunikacijskih aktivnosti
Damjan Plantosar:
Vloga, pomen in razvoj pravične trgovine
Anja Čebulj:
Porabnikovo zaznavanje vplivnostnega trženja na Instagramu
Tina Svete:
Vpliv oglaševanja s slavno osebnostjo na dojemanje blagovnih znamk pri porabniku
Mojca Zamernik:
Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe
Darja Primožič:
Analiza zanimanja turističnih ponudnikov Slovenije za destinacijsko kartico aktivnosti
Alen Koprivec:
Vpliv nosljivih naprav na personalizacijo trženjskega spleta profesionalnih športnih ekip
Kaja Jablanovec:
Poosebljanje turističnih destinacij v promocijskih videih v času pandemije COVID-19
Aleksandra Račić:
Vpliv trženjskega placebo učinka na zaznavo učinkovitosti kozmetičnega izdelka
Mateja Race:
Razvoj koncepta turističnih jam v Sloveniji : primer Vilenica
Ana Purkart:
Vpliv krize COVID-19 na vedenje slovenskih potrošnikov pri nakupovanju prehrambenih izdelkov neposredno od lokalnih pridelovalcev
Rok Hrabar:
Analiza učinkovitosti digitalnih orodij za trženje prehranskih dodatkov za rekreativne športnike
Diplomska dela (78)
Tanja Karadžić:
Razvoj in promocija turizma v Ljubljani
Mateja Trtnik:
Pomen poslovnih daril z zornega kota trženja
Leon Mihalič:
Plakat kot medij političnega oglaševanja
Andreja Turk:
Zaznava ugleda podjetja Lesnina d.d. med porabniki
Barbara Murn:
Kakovost storitev klicnih centrov
Ana Praprotnik:
SMS oglaševanje kot oblike interaktivnega oglaševanja
Peter Šmid:
Analiza reklamacij v podjetju Alples d.d.
Stanislav Mikolič:
Dejavniki zadovoljstva in zvestobe porabnikov na internetu
Aljoša Lisjak:
Analiza turistične ponudbe obalnega zaledja Slovenske Istre
Aleksandra Zver:
Evalvacija spletnih predstavitev na primeru Slovenske banke
Jana Skok:
Strategija trženja Krasopreme na slovenskem trgu
Matej Peternelj:
Vpliv celostne podobe izdelka na nakupne odločitve na primeru smuči
Žiga Drofenik:
Tržno komuniciranje družbene odgovornosti podjetij
Mateja Šmid:
Uporaba koristi v trženju na primeru pohištvene industrije
Špela Stavanja:
Elektronsko trgovanje in varstvo potrošnikov
Maja Kambič:
Vloga in pomen spremljanja poslovanja s kupci na praktičnem primeru podjetja Iskra Kondenzatorji d.d.
Katarina Mlakar:
Vpliv notranjega trženja na kakovost, primer podjetja Alpina d.d.
Katja Pust:
Učinkovitost trgovskih kartic zvestobe v Sloveniji
Špela Ciuha:
Primerjava modelov kakovosti v državni upravi
Andreja Semolič:
Kakovost storitev v izobraževalni organizaciji in vpliv le-te na zvestobo porabnikov
Nataša Kamenšek:
Pomen vrednot za zaposlene na primeru SKB banke d.d.
Luka Štular:
Mobilno trženje na primeru podjetja Mercator, d.d.
Jerneja Žarn:
Gverilsko trženje v praksi slovenskih podjetij
Katja Bahor:
Vloga vrednostnih bonov pri nakupni odločitvi za knjige - primer Mladinske knjige Založbe d.d.
Tina Kolan:
Uporaba strategij potiska in potega z namenom vplivanja na proces nakupnega odločanja pri kupovanju knjig v knjigarnah
Tamara Posedi:
Odnos kupcev do osebne prodaje na domu
Maša Martinjak:
Dejavniki odločanja pri nakupu prvošolskih nahrbtnikov
Anja Vačun:
Dejavniki in razsežnosti etičnega porabništva
Mojca Pavlin:
Učinkovitost oglasov s spolnimi pozivi
Andreja Vertič:
Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkov
Mitja Šafar:
Zunanji mediji in analiza cen avtobusnega oglaševanja
Sandra Hribar:
Trženje generaciji "Y" na podlagi odnosov
Mihael Bogataj:
Motivi za opravljanje prostovoljnega dela v društvu Amnesty International
Tanja Koren:
Storitveni cvet pri prodaji pohištva
Nina Simić:
Celovito vrednotenje kakovosti in zadovoljstva obiskovalcev v diskoteki Global
Tanja Hodnik:
Presojanje uspešnosti trženjskega komuniciranja na nenaslovljeni oglaševalski pošti
Jerneja Radovič:
Prikrito oglaševanje v slovenskem medijskem prostoru
Bogomil Počkaj:
Strategija trženja oljčnega olja v Sloveniji
Tina Špende:
Značilnosti nakupnega procesa in potrošnje otroških sokov in kašic
Peter Cerar:
Vpliv interneta na trženje v glasbeni industriji
Andrej Fratnik:
Trženje od ust do ust kot oblika tržnega komuniciranja
Miha Ahačič:
Uvajanje upravljanja odnosov s strankami
Blaž Petrič:
Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov
Tina Grubelnik:
Strategije zdravljenja pri prehladu iz perspektive porabnikov in zdravnikov
Jure Stevanovič:
Dejavniki in značilnosti nakupnega procesa pri toplotnih črpalkah kot ogrevalnem sistemu prihodnosti
Janja Cerjak:
Uspešnost motečih oglasov
Matevž Jeraj:
Impulzivno in kompulzivno nakupno vedenje porabnikov
Romina Sabadin:
Vinski turizem kot oblika trženja vina
Barbara Kunej:
Porabništvo kot način oblikovanja postmoderne identitete
Tina Vujašković:
Družbena odgovornost neprofitnih izobraževalnih organizacij
Pika Polona Penca:
Nakupovanje kot posledica negativnih čustvenih stanj
Špela Čepon:
Vpliv ekološkega trženja naravne kozmetike na potrošnika
Patricija Plesničar:
Vpliv atmosferikov na zaznave in prvi vtis porabnikov
Vanja Mlejnik:
Etična vprašljivost prikritega trženja
Barbara Napret:
Načrtovanje trženja v majhnih podjetjih
Petra Debenec:
Racionalni in neracionalni dejavniki investiranja individualnih vlagateljev
Špela Zupan:
Označevanje hranilnih vrednosti na živilih
Erika Kavčič:
Pomen kakovosti storitev za kakovost odnosov s porabniki
Marko Ojdanić:
Pozicioniranje blagovne znamke Lexus na slovenskem trgu
Klara Šuligoj:
Motivacija Slovencev za turistična potovanja v času gospodarske krize
Anja Sergon:
Vpliv negativnega stresa na nakupovanje
Anka Sukič:
Usklajenost korporativne identitete in korporativnega komuniciranja na primeru skupine Panvita
Dare Dolenc:
Trženje energetsko varčnih oken z inovativnim sistemom izolacije iz naravnega materiala
Dunja Počkaj:
Primerjalna analiza kakovosti prodajnega osebja v Lesnini d.d. na osnovi navideznega nakupovanja
Peter Turšič:
Portali za skupinsko nakupovanje kot oblika pospeševanja prodaje
Žan Toplišek:
Examining the potential of brand extensions vs. new brands in the video game industry
Aleš Meden:
Razvoj trženjske strategije RK Gorenje Velenje
Tina Krivograd:
Zadovoljstvo kupcev s storitvami v podjetju Intereuropa, d.d.
Janez Žepič:
Ocenjevanje učinkovitosti in uspešnosti oglaševanja na praktičnem primeru
Jana Murgelj:
Identiteta blagovne znamke Stari most
Urša Jelenc:
Priprava promocijske akcije za podjetje Bavec & Co.
Petra Zorko:
Analiza zaznane vrednosti javnega potniškega prometa
Aleš Obretan:
Pomen zvestobe blagovni znamki pri uvajanju nove družine izdelkov na trg bele tehnike
Jana Sedej:
Študij akcije družbenega trženja
Kristina Vrečko:
Pomen kakovosti na področju storitev manikire
Ursula Svitlica:
Analiza reševanja reklamacij v izbranem podjetju
Tanja Jovović:
Odnos mladih družin do spletne trgovine v Sloveniji
Špela Vodopivec:
Vpliv slovenskih lepotnih vlogerk na nakup dekorativne kozmetike višjega cenovnega razreda
Druga dela (3)
Tomaž Kolar, Iztok Kolar:
Understanding cognitive transport mode choice structures
Tomaž Kolar, Zenel Batagelj, Ismir Omeragić, Melika Husić-Mehmedović:
How moment-to-moment EEG measures enhance ad effectiveness evaluation
Domen Bajde, Maja Golf-Papež, Tomaž Kolar, Barbara Culiberg:
The multiple logics of market-based governance