Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Lidija Weis: Storitvena veriga dobička v klasičnem in v e-izobraževanju
  2. Matia Torbarina: Human face and cognitive load effects on advertisement attention grabbing and attention guiding

Magistrska dela (79)

  1. Marija Stergar: Merjenje uspešnosti odnosov z javnostmi v Sloveniji
  2. Nelida Turk: Prenova korporativne znamke s primerom domačega telekomunikacijskega podjetja
  3. Nina Simić: Zadovoljstvo uporabnikov s spletnim portalom za navezovanje stikov Ona-on.com
  4. Simona Breščanski: Tržno komuniciranje in nakupno odločanje na področju odvetništva
  5. Katarina Žagar: Novi pristopi k poglobljenemu razumevanju potrošnikov in trga
  6. Jasmina Zakonjšek: Revizija trženja kot orodje za izboljšanje tržne naravnanosti podjetij
  7. Aleksandra Obersnu: Prepoznavanje in ustvarjanje spletne skupnosti kot osnovno vodilo razvoja spletne platforme
  8. Tina Alpner: Dejavniki uporabnosti spletnih trgovin - analiza uporabniške izkušnje
  9. Matjaž Zgonik: Analiza poslovnega modela "Plačaj kolikor želiš"
  10. Katja Pustovrh: Zaznana vrednost storitev s področja kulture v očeh porabnika
  11. Ana Sovdat: Analiza bralnih navad študentov Ekonomske fakultete in priporočila za izboljšave
  12. Petra Škabar Radičević: Analiza dejavnikov odločanja porabnikov pri izbiri šole vožnje
  13. Eva Lamberšek: Motivi za obisk destinacij temačnega turizma v državah bivše Jugoslavije
  14. Barbara Hočevar: Vpliv filma na podobo in odločitev za obisk destinacije Černobil
  15. Jure Janžek: Proučevanje podobe blagovne znamke CrossFit s pomočjo analize internetnih memov
  16. Partha Sarthi Sen Sharma: Marketing of Uttar Pradesh (India) as a tourist destination
  17. Urška Maček: Ocena uspešnosti trženjsko-komunikacijskih aktivnosti turistične prireditve: Škofjeloški pasijon
  18. Jan Kunc: Razvitost načrtovanja strateškega trženja v slovenskih podjetjih
  19. Mateja Starman: Revizija merjenja zadovoljstva strank s promocijskimi darili
  20. Tadeja Janša: Trženjsko komuniciranje preko družbenega omrežja Pinterest
  21. Marija Dimitrovska Masin: Corporate social responsibility practices in the Macedonian banking sector
  22. Andrej Siljanoski: Using ZMET method for deciphering the meaning of cooking for consumers
  23. Jaša Luka Krese: Vstop blagovne znamke Krucefix na avstrijski trg
  24. Žuža Gorinšek: Prilagajanje trženjskih strategij v času recesije za izdelke vsakdanje rabe
  25. Barbara Priselac: Analiza povezav EEG indikatorjev s priklicem TV oglasa in izraženo nakupno namero
  26. Rudi Fermo: A decentralised digital advertising model with blockchain technology ; an analysis of the Brave and BAT project
  27. Petra Gošler Šimnic: Vpliv zaznave države izvora na nakupno odločanje porabnika
  28. Barbara Komidar: Zadovoljstvo medorganizacijskih porabnikov
  29. Nataša Palme: Uporaba sodobnih orodij trženja od ust do ust
  30. Živa Javeršek: Pomen nevromarketinga za tržne raziskave in komuniciranje
  31. Danilo Tomšič: Analiza vpliva zadovoljstva porabnikov in nameravane zvestobe na dejansko zvestobo ponudnikom mobilnih telekomunikacij v Sloveniji
  32. Mateja Peric: Analiza stališč sponzorjev mednarodnih medicinskih kongresov
  33. Katarina Pivk: Soznamčenje kot orodje izboljševanja zaznane vrednosti blagovne znamke v kategoriji izdelkov za široko porabo
  34. Mateja Vidali: Analiza odnosa slovenskih porabnikov do nakupov v času ekonomske krize
  35. Ksenija Kmetič: Analiza zadovoljstva pacientov s fizioterapevtskimi storitvami v UKC Maribor
  36. Klara Žgajnar: Sprejemanje mobilne denarnice kot inovacije med mladimi v Sloveniji
  37. Žan Nekrep: Uporaba video vsebin v trženju
  38. Metka Zupančič: Analiza upravičenosti vzpostavitve spletne trgovine na primeru trgovskega podjetja Mercator Tehnika
  39. Dragana Ristić: Dejavniki odločanja o nakupu prehranskih dopolnil za otroke
  40. Saša Pavlovski: Uporaba spletnega trženjskega komuniciranja v poslovnih šolah s poudarkom na spletnem oglaševanju
  41. Matej Raspet: Analiza dejavnikov nakupnega odločanja
  42. Marjetka Žnidaršič: Uporaba memov kot orodja komuniciranja na spletu
  43. Vid Menih: Uspešnost ukrepov za zaščito otrok pred neetičnim oglaševanjem hrane in pijač
  44. Doroteja Kovačič: Vpliv interneta na nakupni proces slovenskega porabnika
  45. Ana Hladnik: Igrifikacija kot nov način izboljšanja pedagoškega procesa
  46. Maja Nemec: Vzroki za nezadovoljstvo slovenskih pacientov z nemedicinskimi sestavinami zdravstvenih storitev
  47. Tjaša Črešnik: Inovativen kruh kot izdelčna inovacija na slovenskem trgu
  48. Janža Krasnič: Analiza zadovoljstva porabnikov s cenami na trgu osebnih bančnih storitev
  49. Barbara Kurent: Analiza regijskih značilnosti zvestih kupcev piva s pomočjo orodja poslovne inteligence
  50. Dražen Ljubanović: Tržna naravnanost, zadovoljstvo in zvestoba kupcev v izbranem podjetju
  51. Sanja Pipuš: Interno trženje v storitvenih podjetjih na primeru klicnega centra
  52. Bernarda Predalič Hočevar: Vpliv krovne blagovne znamke Lisca na podznamko Lisca Men
  53. Anja Palčič: Analiza premoženja blagovne znamke Vinarstva Šuklje
  54. Damjana Žmavc: Analiza vizualne pozornosti pri ogledu spletnih strani
  55. Lea Primožič: Vpliv podobe in prepoznavnosti Republike Slovenije na slovenska podjetja
  56. Lea Kopina: Analiza učinkov oglaševanja na družbenih omrežjih na vključenost in pridobivanje mednarodnih študentov
  57. Urata Huruglica, Erik Roka: Customer experience management in banking industry in Kosovo
  58. Sara Vrabič: Analiza besedil vsebinskega trženja v spletni prodaji in na blogih
  59. Andraž Brilli, Tina Grubelnik, Ajda Lah: Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trgu
  60. Katarina Pavšič: Vpliv digitalizacije na proces nakupnega odločanja generacije Y
  61. Peter Kecelj: Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
  62. Andrej Rožanec, Martina Sojer: Vpliv spletnega oglaševanja na število rezervacij v dejavnosti turizma na primeru dveh izbranih podjetij
  63. Lea Norčič, Jaš Korsič: Analiza razlik v nakupnem vedenju med generacijami porabnikov
  64. Martina Humar: Analiza trženjsko-komunikacijskih učinkov pripovedovanja zgodb
  65. Barbara Mirt: Analiza učinkov vplivnostnega trženja na primeru lepotne skupnosti na YouTube-u
  66. Maja Majer: Vpliv trženjskih placebo učinkov na zaznavo okusa
  67. Maja Ambrož: Izzivi znamčenja in virtualizacije pri spletnem trženju parfumov
  68. Grega Simonič: Analiza zaznav in odzivov porabnikov glede prilagoditve izdelkov lokalnim trgom
  69. Simona Pogorelc: Analiza potreb mikro podjetij po najemu zunanjih izvajalcev tržno-komunikacijskih aktivnosti
  70. Damjan Plantosar: Vloga, pomen in razvoj pravične trgovine
  71. Anja Čebulj: Porabnikovo zaznavanje vplivnostnega trženja na Instagramu
  72. Tina Svete: Vpliv oglaševanja s slavno osebnostjo na dojemanje blagovnih znamk pri porabniku
  73. Mojca Zamernik: Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe
  74. Darja Primožič: Analiza zanimanja turističnih ponudnikov Slovenije za destinacijsko kartico aktivnosti
  75. Alen Koprivec: Vpliv nosljivih naprav na personalizacijo trženjskega spleta profesionalnih športnih ekip
  76. Kaja Jablanovec: Poosebljanje turističnih destinacij v promocijskih videih v času pandemije COVID-19
  77. Aleksandra Račić: Vpliv trženjskega placebo učinka na zaznavo učinkovitosti kozmetičnega izdelka
  78. Mateja Race: Razvoj koncepta turističnih jam v Sloveniji : primer Vilenica
  79. Ana Purkart: Vpliv krize COVID-19 na vedenje slovenskih potrošnikov pri nakupovanju prehrambenih izdelkov neposredno od lokalnih pridelovalcev

Diplomska dela (78)

  1. Tanja Karadžić: Razvoj in promocija turizma v Ljubljani
  2. Mateja Trtnik: Pomen poslovnih daril z zornega kota trženja
  3. Leon Mihalič: Plakat kot medij političnega oglaševanja
  4. Andreja Turk: Zaznava ugleda podjetja Lesnina d.d. med porabniki
  5. Barbara Murn: Kakovost storitev klicnih centrov
  6. Ana Praprotnik: SMS oglaševanje kot oblike interaktivnega oglaševanja
  7. Peter Šmid: Analiza reklamacij v podjetju Alples d.d.
  8. Stanislav Mikolič: Dejavniki zadovoljstva in zvestobe porabnikov na internetu
  9. Aljoša Lisjak: Analiza turistične ponudbe obalnega zaledja Slovenske Istre
  10. Aleksandra Zver: Evalvacija spletnih predstavitev na primeru Slovenske banke
  11. Jana Skok: Strategija trženja Krasopreme na slovenskem trgu
  12. Matej Peternelj: Vpliv celostne podobe izdelka na nakupne odločitve na primeru smuči
  13. Žiga Drofenik: Tržno komuniciranje družbene odgovornosti podjetij
  14. Mateja Šmid: Uporaba koristi v trženju na primeru pohištvene industrije
  15. Špela Stavanja: Elektronsko trgovanje in varstvo potrošnikov
  16. Maja Kambič: Vloga in pomen spremljanja poslovanja s kupci na praktičnem primeru podjetja Iskra Kondenzatorji d.d.
  17. Katarina Mlakar: Vpliv notranjega trženja na kakovost, primer podjetja Alpina d.d.
  18. Katja Pust: Učinkovitost trgovskih kartic zvestobe v Sloveniji
  19. Špela Ciuha: Primerjava modelov kakovosti v državni upravi
  20. Andreja Semolič: Kakovost storitev v izobraževalni organizaciji in vpliv le-te na zvestobo porabnikov
  21. Nataša Kamenšek: Pomen vrednot za zaposlene na primeru SKB banke d.d.
  22. Luka Štular: Mobilno trženje na primeru podjetja Mercator, d.d.
  23. Jerneja Žarn: Gverilsko trženje v praksi slovenskih podjetij
  24. Katja Bahor: Vloga vrednostnih bonov pri nakupni odločitvi za knjige - primer Mladinske knjige Založbe d.d.
  25. Tina Kolan: Uporaba strategij potiska in potega z namenom vplivanja na proces nakupnega odločanja pri kupovanju knjig v knjigarnah
  26. Tamara Posedi: Odnos kupcev do osebne prodaje na domu
  27. Maša Martinjak: Dejavniki odločanja pri nakupu prvošolskih nahrbtnikov
  28. Anja Vačun: Dejavniki in razsežnosti etičnega porabništva
  29. Mojca Pavlin: Učinkovitost oglasov s spolnimi pozivi
  30. Andreja Vertič: Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkov
  31. Mitja Šafar: Zunanji mediji in analiza cen avtobusnega oglaševanja
  32. Sandra Hribar: Trženje generaciji "Y" na podlagi odnosov
  33. Mihael Bogataj: Motivi za opravljanje prostovoljnega dela v društvu Amnesty International
  34. Tanja Koren: Storitveni cvet pri prodaji pohištva
  35. Nina Simić: Celovito vrednotenje kakovosti in zadovoljstva obiskovalcev v diskoteki Global
  36. Tanja Hodnik: Presojanje uspešnosti trženjskega komuniciranja na nenaslovljeni oglaševalski pošti
  37. Jerneja Radovič: Prikrito oglaševanje v slovenskem medijskem prostoru
  38. Bogomil Počkaj: Strategija trženja oljčnega olja v Sloveniji
  39. Tina Špende: Značilnosti nakupnega procesa in potrošnje otroških sokov in kašic
  40. Peter Cerar: Vpliv interneta na trženje v glasbeni industriji
  41. Andrej Fratnik: Trženje od ust do ust kot oblika tržnega komuniciranja
  42. Miha Ahačič: Uvajanje upravljanja odnosov s strankami
  43. Blaž Petrič: Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov
  44. Tina Grubelnik: Strategije zdravljenja pri prehladu iz perspektive porabnikov in zdravnikov
  45. Jure Stevanovič: Dejavniki in značilnosti nakupnega procesa pri toplotnih črpalkah kot ogrevalnem sistemu prihodnosti
  46. Janja Cerjak: Uspešnost motečih oglasov
  47. Matevž Jeraj: Impulzivno in kompulzivno nakupno vedenje porabnikov
  48. Romina Sabadin: Vinski turizem kot oblika trženja vina
  49. Barbara Kunej: Porabništvo kot način oblikovanja postmoderne identitete
  50. Tina Vujašković: Družbena odgovornost neprofitnih izobraževalnih organizacij
  51. Pika Polona Penca: Nakupovanje kot posledica negativnih čustvenih stanj
  52. Špela Čepon: Vpliv ekološkega trženja naravne kozmetike na potrošnika
  53. Patricija Plesničar: Vpliv atmosferikov na zaznave in prvi vtis porabnikov
  54. Vanja Mlejnik: Etična vprašljivost prikritega trženja
  55. Barbara Napret: Načrtovanje trženja v majhnih podjetjih
  56. Petra Debenec: Racionalni in neracionalni dejavniki investiranja individualnih vlagateljev
  57. Špela Zupan: Označevanje hranilnih vrednosti na živilih
  58. Erika Kavčič: Pomen kakovosti storitev za kakovost odnosov s porabniki
  59. Marko Ojdanić: Pozicioniranje blagovne znamke Lexus na slovenskem trgu
  60. Klara Šuligoj: Motivacija Slovencev za turistična potovanja v času gospodarske krize
  61. Anja Sergon: Vpliv negativnega stresa na nakupovanje
  62. Anka Sukič: Usklajenost korporativne identitete in korporativnega komuniciranja na primeru skupine Panvita
  63. Dare Dolenc: Trženje energetsko varčnih oken z inovativnim sistemom izolacije iz naravnega materiala
  64. Dunja Počkaj: Primerjalna analiza kakovosti prodajnega osebja v Lesnini d.d. na osnovi navideznega nakupovanja
  65. Peter Turšič: Portali za skupinsko nakupovanje kot oblika pospeševanja prodaje
  66. Žan Toplišek: Examining the potential of brand extensions vs. new brands in the video game industry
  67. Aleš Meden: Razvoj trženjske strategije RK Gorenje Velenje
  68. Tina Krivograd: Zadovoljstvo kupcev s storitvami v podjetju Intereuropa, d.d.
  69. Janez Žepič: Ocenjevanje učinkovitosti in uspešnosti oglaševanja na praktičnem primeru
  70. Jana Murgelj: Identiteta blagovne znamke Stari most
  71. Urša Jelenc: Priprava promocijske akcije za podjetje Bavec & Co.
  72. Petra Zorko: Analiza zaznane vrednosti javnega potniškega prometa
  73. Aleš Obretan: Pomen zvestobe blagovni znamki pri uvajanju nove družine izdelkov na trg bele tehnike
  74. Jana Sedej: Študij akcije družbenega trženja
  75. Kristina Vrečko: Pomen kakovosti na področju storitev manikire
  76. Ursula Svitlica: Analiza reševanja reklamacij v izbranem podjetju
  77. Tanja Jovović: Odnos mladih družin do spletne trgovine v Sloveniji
  78. Špela Vodopivec: Vpliv slovenskih lepotnih vlogerk na nakup dekorativne kozmetike višjega cenovnega razreda

Druga dela (3)

  1. Tomaž Kolar, Iztok Kolar: Understanding cognitive transport mode choice structures
  2. Tomaž Kolar, Zenel Batagelj, Ismir Omeragić, Melika Husić-Mehmedović: How moment-to-moment EEG measures enhance ad effectiveness evaluation
  3. Domen Bajde, Maja Golf-Papež, Tomaž Kolar, Barbara Culiberg: The multiple logics of market-based governance