Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Peter Grandits:
Model of Literary Instruction through Narrative Identity
Teuta Ramadani Rasimi:
Semantične jezikovne zmožnosti razumevanja in izražanja oseb z motnjo sluha
Magistrska dela (31)
Vanda Jereb:
Vzgojiteljeva kompetentnost za razvijanje zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
Petra Korošec:
Primerjava opismenjevanja v pedagoškem konceptu montessori in opismenjevanja v Učnem načrtu za slovenščino
Jasmina Novak:
Vloga vzgojitelja pri usvajanju slovenščine neslovensko govorečih otrok
Andreja Škulj:
Vloga diskriminacije v jezikovnem izražanju otrok v vrtcu
Ana Gerčar:
Zaznavanje komunikacije pedagoških delavcev pri timskem delu v oddelku vrtca
Cveta Rošer:
Spodbujanje družinske pismenosti
Anja Tkalec:
Pripovedovanje zgodbe petletnih otrok z avtistično motnjo
Nina Zrimšek:
Razumevanje koncepta tiska/knjige v predšolskem obdobju
Maja Novak:
Vpliv likovne artikulacije na vizualno diskriminacijo alfabetskih simbolov pri začetnem opismenjevanju
Katarina Petrič:
Vloga vzgojitelja v razvoju govora otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Maja Komotar:
Razvijanje predbralnih in predpisalnih zmožnosti v predšolskem obdobju
Katarina Fijavž:
Pismenost učencev 8. In 9. Razredov z motnjami branja in pisanja v primerjavi z učenci brez motenj branja in pisanja
Ana Praprotnik:
Uporaba profila SLO-LARSP za analizo slovnične zmožnosti triletnih otrok
Mateja Jagodić:
Spodbujanje otrokove jezikovne zmožnosti s filmsko vzgojo
Jaka Hliš, Špela Mihelčič:
Razvijanje predpisalnih spretnosti otrok, starih od 4 do 5 let, v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Simon Kveder:
Implementacija elementov pedagogike montessori na področje jezika v Kurikulumu za vrtce
Tea Blagus:
Prepričanja staršev in strokovnih delavcev vrtca o funkcionalni pismenosti in uporabi IKT v vrtcu
Nives Krajnc:
Jezikovne ovire otrok tujcev pri vključevanju v vrtce na Štajerskem
Blažka Gaberc:
Spodbujanje razvoja fonološkega zavedanja s pomočjo glasbenih dejavnosti po Edgarju Willemsu
Vanda Turuk:
Metode pomoči z umetnostjo kot podpora govornemu izražanju predšolskih otrok
Jona Brodar:
Uporaba presejalnega testa Teddy Talk za ugotavljanje govorno-jezikovnega razvoja otrok med 4. in 5. letom starosti
Anja Moškerc:
Otrokovo pripovedovanje zgodbe z nevronskim odzivom
Polona Juvan:
Bralne navade vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev
Martina Marovšek:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do digitalne pismenosti
Ana Ocvirk:
Vloga vzgojitelja v govorno-jezikovnem razvoju otrok, katerih slovenščina ni prvi oz. materni jezik
Urban Prosen:
Spodbujanje otrokove verbalizacije
Anja Krivec, Tina Jerman:
Bralne navade vzgojiteljev in staršev predšolskih otrok
Tomaž Kocman:
Prednosti toki pone kot prvega tujega jezika predšolskih otrok
Nika Kokolj:
Spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtčevskem okolju pri slišečih ter gluhih in naglušnih otrocih
Neža Hrnčič:
Risba človeške figure osnovane na različnih izraznih modalitetah
Nika Antončič:
Raba narečij v ljubljanskih vrtcih
Diplomska dela (152)
Monika Krvina, Sabina Mlakar:
Stališča strokovnjakov do biblioterapije
Mateja Jagodić:
Znanje slovenskega jezika kot pogoj za uspešno integracijo otrok tujcev v slovenske vrtce
Ana Oražem:
Spodbujanje otrokovih predbralnih in predpisalnih spretnosti v prvi starostni skupini
Tanja Burja:
Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 1 leta do 2 let
Darinka Grabljevec:
Razlike v pripovedovanju otrok staršev z različno stopnjo izobrazbe
Veronika Kokovnik:
Vzgojiteljevo spodbujanje otrok k pripovedovanju
Nina Popović:
Vloga televizije in knjige kot medijev v govornem razvoju predšolskih otrok
Alenka Jalovec:
Bralne navade staršev predšolskih otrok
Anita Novak Valant:
Pomen znanja slovenskega jezika za uspešno integracijo neslovensko govorečih otrok v slovenske vrtce
Beti Karakatič:
Usvajanje jezika okolja s pomočjo lutk na dvojezičnem območju
Nina Zrimšek:
Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti v zgodnjem šolskem obdobju
Katja Kocmur:
Najpogostejše govorne napake v drugem starostnem obdobju
Nina Golob:
Starši predšolskih otrok in njihove bralne navade
Kristina Primožič:
Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok
Dijana Miladić:
Integracija romskih otrok v vrtec kot napovednik uspešnosti v šolstvu
Urška Ažman:
Uporaba vaj za boljšo izgovorjavo v drugem starostnem obdobju
Lejla Testen:
Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok
Luka Sterle:
Funkcionalna pismenost vzgojiteljev v vrtcu
Tanja Žagar:
Vpliv staršev na razvoj otrokove bralne pismenosti
Nina Trdin:
Razvijanje otrokovega govora ob slikanici
Laura Strah:
Funkcionalna pismenost diplomiranih vzgojiteljic in diplomiranih medicinskih sester
Katja Vlašič:
Govorno nastopanje otrok v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Mojca Bilban:
Govorno-jezikovne motnje predšolskih otrok in vpliv staršev nanje
Katarina Medved:
Razvijanje predbralnih in predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
Anja Pikl:
Medijska vzgoja in predšolski otrok
Nina Orehek:
Vloga umetnostnih in neumetnostnih besedil pri načrtovanju jezikovne vzgoje v vrtcu
Tanja Zarabec:
Raba knjižnih in neknjižnih besed v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Mokronožci
Maja Vrbinc:
Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o svojih kompetencah za spodbujanje otrokovega govornega razvoja
Karmen Mihelčič:
Primerjava funkcionalne pismenosti vzgojitelja v vrtcu in vzgojitelja v 1. razredu osnovne šole
Monika Benda:
Govorno-jezikovne motnje v predšolskem obdobju
Kristina Lotrič:
S slikanico razvijamo otrokovo besedišče
Dominika Štular:
Ustvarjanje spodbudnega učnega okolja za jezikovno nadarjene otroke v vrtcu
Polona Juvan:
Didaktične strategije za razvoj govora pri naglušnih otrocih
Vesna Korošec:
Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o razvijanju predbralnih in predpisalnih spretnosti
Tanja Latinović:
Medijska pismenost in predšolski otroci
Lara Grbec:
Prepričanja strokovnih delavcev v vrtcu o razvoju dvojezičnosti pri otrocih
Iva Kramar:
Vloga vzgojiteljev in staršev v spodbujanju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok v času COVID-19
Janja Vinarnik:
Pomen bralne značke v predšolskem obdobju
Anastazija Pograjc:
Vloga vzgojiteljev in staršev v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj in spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja pri predšolskih otrocih
Katja Kveder:
Pomen prepletanja izbranih kurikularnih vsebin skozi gibalne dejavnosti
Merisa Ahmetašević:
Pomen maternega jezika otrok priseljencev v slovenskih vrtcih
Anja Moškerc:
Analiza slikopisov v revijah Ciciban in Cicido
Jasna Kveder:
Primerjava področja jezika v slovenskem kurikulumu za vrtce (1999) s področjem jezika v evropskih in neevropskih dokumentih
Nastja Omahna, Suzana Omahna:
Pripovedovanje zgodb otrok, starih od 3 do 6 let
Neja Glavač:
Razvoj nejezikovnega sporazumevanja na drugi stopnji NTC-učenja
Ajda Novak:
Govorno-jezikovne dejavnosti v vrtcu med pandemijo covida-19
Katja Pečenković:
Slikanica brez besedila kot sredstvo spodbujanja govorno-jezikovnega razvoja predšolskega otroka
Lena Jakopič:
Vloga vzgojiteljev, učiteljev in knjižničarjev pri vključevanju otrok priseljencev v bralne dejavnosti
Alja Tičar:
Raba slikanice v prvem starostnem obdobju vrtca
Katarina Berčan:
Didaktični materiali za razvijanje jezikovnih zmožnosti v vrtcu
Martina Smerdelj:
Raba narečja v primorskih vrtcih
Barbara Vidmar:
Sociopragmatične spretnosti slišečih ter gluhih in naglušnih predšolskih otrok, vključenih v vrtec
Nina Jamnikar:
Knjiga ali tablični računalnik kot sredstvo spodbujanja otrokovega govornega razvoja
Aleksandra Sofrić:
Vzgojiteljeva bralna pismenost
Tanita Cizelj:
Večjezični projekt
Maša Samsa:
Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju
Kristina Kordič:
Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5-6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Eva Pleško:
Gibalno-plesne zgodbe v povezavi z naravo in družbo
Pia Grižon:
Kaj in koliko brati otrokom v vrtcu
Sonja Kralj:
Vloga staršev v procesu razvijanja otrokove pismenosti v predšolskem obdobju
Tamara Praček:
Sodelovanje vzgojiteljev, logopedov in staršev pri prepoznavanju in odpravljanju govornih napak otrok v vrtcu
Saša Osolin:
Predopismenjevanje v vrtcu
Andreja Kern:
Otrokova raba dvojine v izbranih slovenskih vrtcih in šolah
Leona Gombač:
Stališča profesoric oz. profesorjev razrednega pouka do rabe slovenščine kot učnega jezika
Tjaša Kastelic:
Vloga knjižnega projekta in z njim povezanih dejavnosti pri predopismenjevanju od 5 do 6 let starih otrok
Nuša Žveglič:
Stališča vzgojiteljev do vključevanja otrok priseljencev v vrtce
Nina Modrijan:
Uvajanje znakovnega sporazumevanja za dojenčke in malčke v vrtcu
Anja Ažman Janežič:
Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Vesna Germ:
Izvajanje dopolnilnega pouka maternih jezikov in kultur otrok priseljencev v slovenskih osnovnih šolah
Jasmina Prepadnik:
Družinska pismenost v vsakdanjem življenju
Tamara Bastarda:
Kriteriji za izbor kakovostne literature v vrtcih
Blaž Ukmar:
Dvojezičnost v predšolskem obdobju
Simona Turičnik:
Spodbujanje otrokovih predbralnih in predpisalnih spretnosti v vrtcu
Urška Boštic:
Medijska vzgoja v vrtcu
Romana Janežič:
Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori
Špela Torkar:
Primerjava spodbujanja predbralnih in predpisalnih spretnosti po načelih NTC in Kurikuluma za vrtce
Mima More:
Vzgojiteljičina funkcionalna raba slovenskega jezika v vrtcu in 1. razredu osnovne šole
Ana Kovač:
Vloga knjižnice v vrtcu
Ana Leš:
Vključevanje otrok, katerih slovenščina ni materni jezik, v slovenske vrtce
Nina Valič:
Sodelovanje staršev pri spodbujanju govornega razvoja otrok, starih od 2 do 4 let
Lana Kaštelan:
Uporaba slikanice pri razvijanju otrokovega besedišča
Sara Ložar:
Mnenja staršev o branju z otrokom v predšolskem obdobju
Urška Zupančič:
Vloga logopeda pri informiranju vzgojiteljev za delo na področju odstopanj v govorno-jezikovni komunikaciji
Petra Žnidarčič:
Vzgojiteljeva raba narečja v štajerskih vrtcih
Daša Lampič:
Razvoj govora s spodbujanjem razvoja sinaps v možganih po načelih NTC-programa
Špela Mur:
Raba slikanice brez besedila
Katarina Praprotnik:
Stališča vzgojiteljev in staršev do bralne značke v vrtcu
Ana Ocvirk:
Razvijanje predbralnih in predpisalnih zmožnosti s pomočjo slikanice
Nuša Cegnar:
Vpliv aktivizirajoče knjige na razvoj predbralnih in predpisalnih spretnosti v drugi starostni skupini vrtca
Hana Kumar:
Odnos staršev predšolskih otrok do družinske pismenosti
Alenka Cimerman:
Bralna pismenost študentov Pedagoške fakultete
Klara Japelj:
Zavedanje koncepta knjige pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Katja Fink, Kaja Jordan:
Otrokovo pripovedovanje zgodbe ob slikanici brez besedila
Nika Pirnovar:
Vloga jezikovnih kompetenc predšolskih vzgojiteljev v govorno-jezikovnem razvoju otroka
Gaja Kerovec de Morais:
Vloga družinskega branja pri otrokovem pripovedovanju zgodbe
Janez Novljan:
Raba narečnega govora v slovenskih vrtcih
Ana Možek:
Pismenost vzgojiteljev in pomočnikov vzgojitelja v vrtcu
Tea Blagus:
Dvojezičnost in medkulturna vzgoja v vrtcu
Zala Hafnar:
Pravljica kot biblioterapevtsko sredstvo v vrtcu
Urška Skobe:
Biblioterapija kot del vzgojno-izobraževalnega procesa v vrtcu
Maja Dragan:
Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o rabi knjižnega jezika v vrtcu
Matic Suhadolc, Žan Vintar:
Stališča vzgojiteljev do vloge staršev v govorno-jezikovnem razvoju predšolskega otroka
Nika Konestabo:
Raba narečja v podeželskem in mestnem primorskem vrtcu
Maša Lamut, Ema Justin:
Razlike v pripovedovanju otrok ob slikanici brez besedila glede na izobrazbo staršev in spol otroka
Karin Pulević:
Stališča vzgojiteljev in učiteljev do rabe problemskih slikanic v vrtcu/šoli
Anja Mlakar:
Partnerski odnos vrtca in staršev – kazalnik kakovosti družinskega branja
Daša Janže:
Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
Katja Kamnar:
Otrokovo pripovedovanje zgodbe v drugem starostnem obdobju
Anita Majetić:
Znakovni jezik za slišeče dojenčke in malčke
Sabina Sečnik:
Razvijanje predbralnih in predpisalnih sposobnosti po načelih konvergentne pedagogike v Vrtcu Hansa Christiana Andersena (Enota Lastovica)
Jerneja Škrbina Božič:
Ugotavljanje razumevanja koncepta knjige in tiska v predšolskem obdobju
Petra Čelešnik:
Funkcionalna pismenost vzgojiteljic
Mateja Vaz Fernandes:
Dvojezičnost v predšolskem obdobju
Vesna Istenič:
Spodbujanje branja v predšolskem obdobju
Manja Čepin:
Razlike med otrokovim pripovedovanjem ob slikanici pred branjem in po prebrani vsebini
Neli Vajda:
Vloga slikanice v govornem razvoju predšolskega otroka
Bojan Latin:
Porajajoča se pismenost v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Kočevje
Naja Volavšek:
Slikanica kot sredstvo medpodročnega povezovanja
Manca Zupan:
Verbalno nasilje v vrtcu
Urška Drolc:
Razvoj govora in pomen slušne pozornosti v predšolskem obdobju
Klavdija Levičnik:
Odnos vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljice do rabe slovenščine v vrtcu
Katja Oman:
Verbalno nasilje nad otroki in odraslimi v vrtcu
Sandra Kregar:
Bibarije in prstne igre za malčke
Maja Jurgalič:
Govorno-jezikovni razvoj in gibalne spodbude v predšolskem obdobju
Urban Prosen:
Verbalno nasilje v slovenskih vrtcih in osnovnih šolah
Tina Vrtačič:
Pripovedovanje zgodb po kriteriju koherentnosti in kohezivnosti ter vpliv družinskega branja na govorno-jezikovni razvoj otrok
Neža Petrovčič:
Posredovanje vrednot v predšolskem obdobju
Katarina Vračar Gavrilović:
Vzgojiteljeva raba neknjižnega jezika v vrtcu
Katarina Turk:
Narečni govor vzgojiteljic in predšolskih otrok v dolenjskih vrtcih
Petra Šuštar:
Pomen družinske pismenosti za razvoj in učenje govora predšolskih otrok
Vid Grašič:
Primerjava predbralnih in predpisalnih spretnosti slovenskih in danskih 5-letnih otrok
Teja Zalokar:
Slikanica kot sredstvo spodbujanja otrokovega čustvenega doživljanja
Irena Zupan:
Zavedanje koncepta tiska pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Anita Novosel:
Vpliv staršev na otrokovo bralno pismenost v drugem starostnem obdobju
Neja Golež:
Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih s posebnimi potrebami
Tadeja Kovačič:
Spodbujanje govorno-jezikovnega razvoja z dodatno strokovno pomočjo v predšolskem obdobju
Hana Tavčar:
Verbalno nasilje v predšolskem obdobju
Maja Rogelj:
Medijska pismenost in njen pomen za delo v vrtcu
Renata Filipić:
Raba slikanice brez besedila v vrtcu
Tadeja Absec:
Raba pravljice kot terapevtskega sredstva v vrtcu
Noemi Vinčec:
Stališča vzgojiteljic/vzgojiteljev do rase in rasizma ter do obravnave z njima povezanih tem v predšolskem obdobju
Nataša Deželak:
Vzgojiteljevo besedno in nebesedno sporazumevanje
Nana Balantič:
Stališča študentk in študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani do vloge branja v predšolskem obdobju
Anja Avbelj:
Stališča vzgojiteljev do rabe slikanic s tematiko posebnih potreb v predšolskem obdobju
Ana Zajc:
Govorno-jezikovni razvoj 3- in 4-letnikov
Domen Kobal, Nina Perhaj:
Raba otroške književnosti v vrtcu
Maruška Bizjak:
Stališča vzgojiteljev do rabe slikanice v vrtcu
Klara Kladnik:
Vključevanje otrok priseljencev v slovenske vrtce
Urša Stražišar:
Otrokovo spoznavanje drugačnosti s slikanico
Neža Bedenčič:
Stališča staršev do bralne značke v vrtcu
Ana Lušina:
Načini družinskega spodbujanja bralne pismenosti predšolskih otrok
Tajda Triller:
Študenti pedagoške fakultete v Ljubljani in njihovo branje v prostem času
Druga dela (27)
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Gordana Schmidt:
Igre zaupanja in sodelovanja
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja
Darija Skubic:
Jezikovno in nejezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
Darija Skubic:
Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji
Darija Skubic:
Vpliv vzgojiteljevih vprašanj na otrokovo sporazumevalno zmožnost
Darija Skubic:
Pedagoški govor v vrtcu/šoli
Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
Jera Zajec, Darija Skubic:
Uvod
Tatjana Devjak, Darija Skubic:
Predgovor
Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek:
Predšolska vzgoja : od starega k novemu
Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic:
Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
Darija Skubic, Blažka Gaberc, Janez Jerman:
Supportive development of phonological awareness through musical activities according to Edgar Willems
Martin Česnik, Darija Skubic:
Razvoj in uporaba vseh čutil, spodbujanje in omogočanje vseh oblik izražanja: jezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik:
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
Petra Knap:
Uporaba jezika pri simbolni igri malčkov
Marjana Jovanovska:
Raziskujemo in ustvarjamo knjigo – participacija otrok v vrtcu
Darija Skubic, Alenka Vidrih:
Preschool education studentsʼ attitude towards inclusion in preschool educational context
Darija Skubic:
Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika
Darija Skubic:
Otrokovo poznavanje koncepta tiska (knjige) kot pomemben del zgodnje pismenosti
Mateja Dagarin Fojkar, Darija Skubic:
Prepričanja študentov predšolske vzgoje o učenju in zgodnjem poučevanju tujega jezika v Sloveniji
Darija Skubic:
Slovenščina v vzgoji in izobraževanju v očeh študentk in študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
100 jezikov na čutni poti
Gordana Schmidt:
Gibalne igre v dvojicah
Gordana Schmidt:
Zgodbe za "tibetančke"
Mateja Dagarin Fojkar, Mirjam Grahut, Darija Skubic:
Teacher competences for teaching English as a foreign language in the first educational cycle of primary education
Darija Skubic, Jona Brodar:
The use of the Teddy talk test to determine speech and language development in children aged 4 to 5 years