Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Peter Grandits: Model of Literary Instruction through Narrative Identity
  2. Teuta Ramadani Rasimi: Semantične jezikovne zmožnosti razumevanja in izražanja oseb z motnjo sluha

Magistrska dela (30)

  1. Vanda Jereb: Vzgojiteljeva kompetentnost za razvijanje zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
  2. Petra Korošec: Primerjava opismenjevanja v pedagoškem konceptu montessori in opismenjevanja v Učnem načrtu za slovenščino
  3. Jasmina Novak: Vloga vzgojitelja pri usvajanju slovenščine neslovensko govorečih otrok
  4. Andreja Škulj: Vloga diskriminacije v jezikovnem izražanju otrok v vrtcu
  5. Ana Gerčar: Zaznavanje komunikacije pedagoških delavcev pri timskem delu v oddelku vrtca
  6. Cveta Rošer: Spodbujanje družinske pismenosti
  7. Anja Tkalec: Pripovedovanje zgodbe petletnih otrok z avtistično motnjo
  8. Nina Zrimšek: Razumevanje koncepta tiska/knjige v predšolskem obdobju
  9. Maja Novak: Vpliv likovne artikulacije na vizualno diskriminacijo alfabetskih simbolov pri začetnem opismenjevanju
  10. Katarina Petrič: Vloga vzgojitelja v razvoju govora otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  11. Maja Komotar: Razvijanje predbralnih in predpisalnih zmožnosti v predšolskem obdobju
  12. Katarina Fijavž: Pismenost učencev 8. In 9. Razredov z motnjami branja in pisanja v primerjavi z učenci brez motenj branja in pisanja
  13. Ana Praprotnik: Uporaba profila SLO-LARSP za analizo slovnične zmožnosti triletnih otrok
  14. Mateja Jagodić: Spodbujanje otrokove jezikovne zmožnosti s filmsko vzgojo
  15. Jaka Hliš, Špela Mihelčič: Razvijanje predpisalnih spretnosti otrok, starih od 4 do 5 let, v javnem vrtcu in vrtcu montessori
  16. Simon Kveder: Implementacija elementov pedagogike montessori na področje jezika v Kurikulumu za vrtce
  17. Tea Blagus: Prepričanja staršev in strokovnih delavcev vrtca o funkcionalni pismenosti in uporabi IKT v vrtcu
  18. Nives Krajnc: Jezikovne ovire otrok tujcev pri vključevanju v vrtce na Štajerskem
  19. Blažka Gaberc: Spodbujanje razvoja fonološkega zavedanja s pomočjo glasbenih dejavnosti po Edgarju Willemsu
  20. Vanda Turuk: Metode pomoči z umetnostjo kot podpora govornemu izražanju predšolskih otrok
  21. Jona Brodar: Uporaba presejalnega testa Teddy Talk za ugotavljanje govorno-jezikovnega razvoja otrok med 4. in 5. letom starosti
  22. Anja Moškerc: Otrokovo pripovedovanje zgodbe z nevronskim odzivom
  23. Polona Juvan: Bralne navade vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev
  24. Martina Marovšek: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do digitalne pismenosti
  25. Ana Ocvirk: Vloga vzgojitelja v govorno-jezikovnem razvoju otrok, katerih slovenščina ni prvi oz. materni jezik
  26. Urban Prosen: Spodbujanje otrokove verbalizacije
  27. Anja Krivec, Tina Jerman: Bralne navade vzgojiteljev in staršev predšolskih otrok
  28. Tomaž Kocman: Prednosti toki pone kot prvega tujega jezika predšolskih otrok
  29. Nika Kokolj: Spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtčevskem okolju pri slišečih ter gluhih in naglušnih otrocih
  30. Neža Hrnčič: Risba človeške figure osnovane na različnih izraznih modalitetah

Diplomska dela (145)

  1. Monika Krvina, Sabina Mlakar: Stališča strokovnjakov do biblioterapije
  2. Mateja Jagodić: Znanje slovenskega jezika kot pogoj za uspešno integracijo otrok tujcev v slovenske vrtce
  3. Ana Oražem: Spodbujanje otrokovih predbralnih in predpisalnih spretnosti v prvi starostni skupini
  4. Tanja Burja: Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 1 leta do 2 let
  5. Darinka Grabljevec: Razlike v pripovedovanju otrok staršev z različno stopnjo izobrazbe
  6. Veronika Kokovnik: Vzgojiteljevo spodbujanje otrok k pripovedovanju
  7. Nina Popović: Vloga televizije in knjige kot medijev v govornem razvoju predšolskih otrok
  8. Alenka Jalovec: Bralne navade staršev predšolskih otrok
  9. Anita Novak Valant: Pomen znanja slovenskega jezika za uspešno integracijo neslovensko govorečih otrok v slovenske vrtce
  10. Beti Karakatič: Usvajanje jezika okolja s pomočjo lutk na dvojezičnem območju
  11. Nina Zrimšek: Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti v zgodnjem šolskem obdobju
  12. Katja Kocmur: Najpogostejše govorne napake v drugem starostnem obdobju
  13. Nina Golob: Starši predšolskih otrok in njihove bralne navade
  14. Kristina Primožič: Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok
  15. Dijana Miladić: Integracija romskih otrok v vrtec kot napovednik uspešnosti v šolstvu
  16. Urška Ažman: Uporaba vaj za boljšo izgovorjavo v drugem starostnem obdobju
  17. Lejla Testen: Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok
  18. Luka Sterle: Funkcionalna pismenost vzgojiteljev v vrtcu
  19. Tanja Žagar: Vpliv staršev na razvoj otrokove bralne pismenosti
  20. Nina Trdin: Razvijanje otrokovega govora ob slikanici
  21. Laura Strah: Funkcionalna pismenost diplomiranih vzgojiteljic in diplomiranih medicinskih sester
  22. Katja Vlašič: Govorno nastopanje otrok v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  23. Mojca Bilban: Govorno-jezikovne motnje predšolskih otrok in vpliv staršev nanje
  24. Katarina Medved: Razvijanje predbralnih in predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
  25. Anja Pikl: Medijska vzgoja in predšolski otrok
  26. Nina Orehek: Vloga umetnostnih in neumetnostnih besedil pri načrtovanju jezikovne vzgoje v vrtcu
  27. Tanja Zarabec: Raba knjižnih in neknjižnih besed v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Mokronožci
  28. Maja Vrbinc: Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o svojih kompetencah za spodbujanje otrokovega govornega razvoja
  29. Karmen Mihelčič: Primerjava funkcionalne pismenosti vzgojitelja v vrtcu in vzgojitelja v 1. razredu osnovne šole
  30. Monika Benda: Govorno-jezikovne motnje v predšolskem obdobju
  31. Kristina Lotrič: S slikanico razvijamo otrokovo besedišče
  32. Dominika Štular: Ustvarjanje spodbudnega učnega okolja za jezikovno nadarjene otroke v vrtcu
  33. Polona Juvan: Didaktične strategije za razvoj govora pri naglušnih otrocih
  34. Vesna Korošec: Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o razvijanju predbralnih in predpisalnih spretnosti
  35. Tanja Latinović: Medijska pismenost in predšolski otroci
  36. Lara Grbec: Prepričanja strokovnih delavcev v vrtcu o razvoju dvojezičnosti pri otrocih
  37. Iva Kramar: Vloga vzgojiteljev in staršev v spodbujanju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok v času COVID-19
  38. Janja Vinarnik: Pomen bralne značke v predšolskem obdobju
  39. Anastazija Pograjc: Vloga vzgojiteljev in staršev v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj in spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja pri predšolskih otrocih
  40. Katja Kveder: Pomen prepletanja izbranih kurikularnih vsebin skozi gibalne dejavnosti
  41. Anja Moškerc: Analiza slikopisov v revijah Ciciban in Cicido
  42. Jasna Kveder: Primerjava področja jezika v slovenskem kurikulumu za vrtce (1999) s področjem jezika v evropskih in neevropskih dokumentih
  43. Nastja Omahna, Suzana Omahna: Pripovedovanje zgodb otrok, starih od 3 do 6 let
  44. Neja Glavač: Razvoj nejezikovnega sporazumevanja na drugi stopnji NTC-učenja
  45. Ajda Novak: Govorno-jezikovne dejavnosti v vrtcu med pandemijo covida-19
  46. Katja Pečenković: Slikanica brez besedila kot sredstvo spodbujanja govorno-jezikovnega razvoja predšolskega otroka
  47. Lena Jakopič: Vloga vzgojiteljev, učiteljev in knjižničarjev pri vključevanju otrok priseljencev v bralne dejavnosti
  48. Alja Tičar: Raba slikanice v prvem starostnem obdobju vrtca
  49. Katarina Berčan: Didaktični materiali za razvijanje jezikovnih zmožnosti v vrtcu
  50. Martina Smerdelj: Raba narečja v primorskih vrtcih
  51. Barbara Vidmar: Sociopragmatične spretnosti slišečih ter gluhih in naglušnih predšolskih otrok, vključenih v vrtec
  52. Nina Jamnikar: Knjiga ali tablični računalnik kot sredstvo spodbujanja otrokovega govornega razvoja
  53. Aleksandra Sofrić: Vzgojiteljeva bralna pismenost
  54. Tanita Cizelj: Večjezični projekt
  55. Maša Samsa: Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju
  56. Kristina Kordič: Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5-6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
  57. Eva Pleško: Gibalno-plesne zgodbe v povezavi z naravo in družbo
  58. Pia Grižon: Kaj in koliko brati otrokom v vrtcu
  59. Sonja Kralj: Vloga staršev v procesu razvijanja otrokove pismenosti v predšolskem obdobju
  60. Tamara Praček: Sodelovanje vzgojiteljev, logopedov in staršev pri prepoznavanju in odpravljanju govornih napak otrok v vrtcu
  61. Saša Osolin: Predopismenjevanje v vrtcu
  62. Andreja Kern: Otrokova raba dvojine v izbranih slovenskih vrtcih in šolah
  63. Leona Gombač: Stališča profesoric oz. profesorjev razrednega pouka do rabe slovenščine kot učnega jezika
  64. Tjaša Kastelic: Vloga knjižnega projekta in z njim povezanih dejavnosti pri predopismenjevanju od 5 do 6 let starih otrok
  65. Nuša Žveglič: Stališča vzgojiteljev do vključevanja otrok priseljencev v vrtce
  66. Nina Modrijan: Uvajanje znakovnega sporazumevanja za dojenčke in malčke v vrtcu
  67. Anja Ažman Janežič: Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  68. Vesna Germ: Izvajanje dopolnilnega pouka maternih jezikov in kultur otrok priseljencev v slovenskih osnovnih šolah
  69. Jasmina Prepadnik: Družinska pismenost v vsakdanjem življenju
  70. Tamara Bastarda: Kriteriji za izbor kakovostne literature v vrtcih
  71. Blaž Ukmar: Dvojezičnost v predšolskem obdobju
  72. Simona Turičnik: Spodbujanje otrokovih predbralnih in predpisalnih spretnosti v vrtcu
  73. Urška Boštic: Medijska vzgoja v vrtcu
  74. Romana Janežič: Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori
  75. Špela Torkar: Primerjava spodbujanja predbralnih in predpisalnih spretnosti po načelih NTC in Kurikuluma za vrtce
  76. Mima More: Vzgojiteljičina funkcionalna raba slovenskega jezika v vrtcu in 1. razredu osnovne šole
  77. Ana Kovač: Vloga knjižnice v vrtcu
  78. Ana Leš: Vključevanje otrok, katerih slovenščina ni materni jezik, v slovenske vrtce
  79. Nina Valič: Sodelovanje staršev pri spodbujanju govornega razvoja otrok, starih od 2 do 4 let
  80. Lana Kaštelan: Uporaba slikanice pri razvijanju otrokovega besedišča
  81. Sara Ložar: Mnenja staršev o branju z otrokom v predšolskem obdobju
  82. Urška Zupančič: Vloga logopeda pri informiranju vzgojiteljev za delo na področju odstopanj v govorno-jezikovni komunikaciji
  83. Petra Žnidarčič: Vzgojiteljeva raba narečja v štajerskih vrtcih
  84. Daša Lampič: Razvoj govora s spodbujanjem razvoja sinaps v možganih po načelih NTC-programa
  85. Špela Mur: Raba slikanice brez besedila
  86. Katarina Praprotnik: Stališča vzgojiteljev in staršev do bralne značke v vrtcu
  87. Ana Ocvirk: Razvijanje predbralnih in predpisalnih zmožnosti s pomočjo slikanice
  88. Nuša Cegnar: Vpliv aktivizirajoče knjige na razvoj predbralnih in predpisalnih spretnosti v drugi starostni skupini vrtca
  89. Hana Kumar: Odnos staršev predšolskih otrok do družinske pismenosti
  90. Alenka Cimerman: Bralna pismenost študentov Pedagoške fakultete
  91. Klara Japelj: Zavedanje koncepta knjige pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  92. Katja Fink, Kaja Jordan: Otrokovo pripovedovanje zgodbe ob slikanici brez besedila
  93. Nika Pirnovar: Vloga jezikovnih kompetenc predšolskih vzgojiteljev v govorno-jezikovnem razvoju otroka
  94. Gaja Kerovec de Morais: Vloga družinskega branja pri otrokovem pripovedovanju zgodbe
  95. Janez Novljan: Raba narečnega govora v slovenskih vrtcih
  96. Ana Možek: Pismenost vzgojiteljev in pomočnikov vzgojitelja v vrtcu
  97. Tea Blagus: Dvojezičnost in medkulturna vzgoja v vrtcu
  98. Zala Hafnar: Pravljica kot biblioterapevtsko sredstvo v vrtcu
  99. Urška Skobe: Biblioterapija kot del vzgojno-izobraževalnega procesa v vrtcu
  100. Maja Dragan: Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o rabi knjižnega jezika v vrtcu
  101. Nika Konestabo: Raba narečja v podeželskem in mestnem primorskem vrtcu
  102. Maša Lamut, Ema Justin: Razlike v pripovedovanju otrok ob slikanici brez besedila glede na izobrazbo staršev in spol otroka
  103. Karin Pulević: Stališča vzgojiteljev in učiteljev do rabe problemskih slikanic v vrtcu/šoli
  104. Anja Mlakar: Partnerski odnos vrtca in staršev – kazalnik kakovosti družinskega branja
  105. Daša Janže: Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
  106. Katja Kamnar: Otrokovo pripovedovanje zgodbe v drugem starostnem obdobju
  107. Anita Majetić: Znakovni jezik za slišeče dojenčke in malčke
  108. Sabina Sečnik: Razvijanje predbralnih in predpisalnih sposobnosti po načelih konvergentne pedagogike v Vrtcu Hansa Christiana Andersena (Enota Lastovica)
  109. Jerneja Škrbina Božič: Ugotavljanje razumevanja koncepta knjige in tiska v predšolskem obdobju
  110. Petra Čelešnik: Funkcionalna pismenost vzgojiteljic
  111. Mateja Vaz Fernandes: Dvojezičnost v predšolskem obdobju
  112. Vesna Istenič: Spodbujanje branja v predšolskem obdobju
  113. Manja Čepin: Razlike med otrokovim pripovedovanjem ob slikanici pred branjem in po prebrani vsebini
  114. Neli Vajda: Vloga slikanice v govornem razvoju predšolskega otroka
  115. Bojan Latin: Porajajoča se pismenost v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Kočevje
  116. Naja Volavšek: Slikanica kot sredstvo medpodročnega povezovanja
  117. Manca Zupan: Verbalno nasilje v vrtcu
  118. Urška Drolc: Razvoj govora in pomen slušne pozornosti v predšolskem obdobju
  119. Klavdija Levičnik: Odnos vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljice do rabe slovenščine v vrtcu
  120. Katja Oman: Verbalno nasilje nad otroki in odraslimi v vrtcu
  121. Sandra Kregar: Bibarije in prstne igre za malčke
  122. Maja Jurgalič: Govorno-jezikovni razvoj in gibalne spodbude v predšolskem obdobju
  123. Urban Prosen: Verbalno nasilje v slovenskih vrtcih in osnovnih šolah
  124. Tina Vrtačič: Pripovedovanje zgodb po kriteriju koherentnosti in kohezivnosti ter vpliv družinskega branja na govorno-jezikovni razvoj otrok
  125. Neža Petrovčič: Posredovanje vrednot v predšolskem obdobju
  126. Katarina Vračar Gavrilović: Vzgojiteljeva raba neknjižnega jezika v vrtcu
  127. Katarina Turk: Narečni govor vzgojiteljic in predšolskih otrok v dolenjskih vrtcih
  128. Petra Šuštar: Pomen družinske pismenosti za razvoj in učenje govora predšolskih otrok
  129. Vid Grašič: Primerjava predbralnih in predpisalnih spretnosti slovenskih in danskih 5-letnih otrok
  130. Teja Zalokar: Slikanica kot sredstvo spodbujanja otrokovega čustvenega doživljanja
  131. Irena Zupan: Zavedanje koncepta tiska pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  132. Anita Novosel: Vpliv staršev na otrokovo bralno pismenost v drugem starostnem obdobju
  133. Neja Golež: Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih s posebnimi potrebami
  134. Tadeja Kovačič: Spodbujanje govorno-jezikovnega razvoja z dodatno strokovno pomočjo v predšolskem obdobju
  135. Hana Tavčar: Verbalno nasilje v predšolskem obdobju
  136. Maja Rogelj: Medijska pismenost in njen pomen za delo v vrtcu
  137. Renata Filipić: Raba slikanice brez besedila v vrtcu
  138. Tadeja Absec: Raba pravljice kot terapevtskega sredstva v vrtcu
  139. Noemi Vinčec: Stališča vzgojiteljic/vzgojiteljev do rase in rasizma ter do obravnave z njima povezanih tem v predšolskem obdobju
  140. Nataša Deželak: Vzgojiteljevo besedno in nebesedno sporazumevanje
  141. Nana Balantič: Stališča študentk in študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani do vloge branja v predšolskem obdobju
  142. Anja Avbelj: Stališča vzgojiteljev do rabe slikanic s tematiko posebnih potreb v predšolskem obdobju
  143. Ana Zajc: Govorno-jezikovni razvoj 3- in 4-letnikov
  144. Domen Kobal, Nina Perhaj: Raba otroške književnosti v vrtcu
  145. Maruška Bizjak: Stališča vzgojiteljev do rabe slikanice v vrtcu

Druga dela (30)

  1. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  2. Gordana Schmidt: Igre zaupanja in sodelovanja
  3. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  4. Darija Skubic: Jezikovno in nejezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
  5. Darija Skubic: Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji
  6. Darija Skubic: Vpliv vzgojiteljevih vprašanj na otrokovo sporazumevalno zmožnost
  7. Darija Skubic: Pedagoški govor v vrtcu/šoli
  8. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  9. Jera Zajec, Darija Skubic: Uvod
  10. Tatjana Devjak, Darija Skubic: Predgovor
  11. Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek: Predšolska vzgoja : od starega k novemu
  12. Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic: Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
  13. Darija Skubic, Blažka Gaberc, Janez Jerman: Supportive development of phonological awareness through musical activities according to Edgar Willems
  14. Darija Skubic, Mojca Juriševič: Human creativity is a complex phenomenon
  15. Martin Česnik, Darija Skubic: Razvoj in uporaba vseh čutil, spodbujanje in omogočanje vseh oblik izražanja: jezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
  16. Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
  17. Petra Knap: Uporaba jezika pri simbolni igri malčkov
  18. Marjana Jovanovska: Raziskujemo in ustvarjamo knjigo – participacija otrok v vrtcu
  19. Darija Skubic, Alenka Vidrih: Preschool education studentsʼ attitude towards inclusion in preschool educational context
  20. Darija Skubic: Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika
  21. Darija Skubic: Otrokovo poznavanje koncepta tiska (knjige) kot pomemben del zgodnje pismenosti
  22. Mateja Dagarin Fojkar, Darija Skubic: Prepričanja študentov predšolske vzgoje o učenju in zgodnjem poučevanju tujega jezika v Sloveniji
  23. Darija Skubic: Slovenščina v vzgoji in izobraževanju v očeh študentk in študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
  24. 100 jezikov na čutni poti
  25. Gordana Schmidt: Gibalne igre v dvojicah
  26. Gordana Schmidt: Zgodbe za "tibetančke"
  27. Mateja Dagarin Fojkar, Mirjam Grahut, Darija Skubic: Teacher competences for teaching English as a foreign language in the first educational cycle of primary education
  28. Tatjana Devjak, Darija Skubic: Predgovor
  29. Mojca Juriševič, Darija Skubic: Teachersʼ perception of creativity in preschool children
  30. Darija Skubic, Jona Brodar: The use of the Teddy talk test to determine speech and language development in children aged 4 to 5 years