izpis_h1_title_alt

Implementacija elementov pedagogike montessori na področje jezika v Kurikulumu za vrtce : magistrsko delo
ID Kveder, Simon (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (11,56 MB)
MD5: AE06CACCD1D25F4541C0B254E14BC7F2

Izvleček
Kurikulum za vrtce (2007) vzgojiteljem ponuja fleksibilen načrt dela v različnih programih vzgoje in izobraževanja. S svojo odprtostjo vzgojiteljem omogoča avtonomijo pri njihovem delu na posameznih področjih kurikuluma, hkrati pa nudi možnost za implementacijo elementov alternativnih vzgojnih konceptov. V magistrskem delu opisujem metodo dela in didaktične pripomočke s področja jezika v pedagogiki montessori, ki jih je opredelila italijanska zdravnica in pedagoginja Maria Montessori (1870–1952). Te didaktične pripomočke pa lahko vpeljemo tudi v tradicionalne oddelke javnih vrtcev. Vzgojitelj mora najprej osmisliti delo po metodi montessori, spremeniti pogled na otroka in reorganizirati okolje, kjer potekata vzgoja in izobraževanje, da lahko ustvari prostor za implementacijo elementov pedagogike montessori na področje jezika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagogika montessori, področje jezika, didaktični pripomočki
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:128 str.
PID:20.500.12556/RUL-142914 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:132295939 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.12.2022
Število ogledov:666
Število prenosov:77
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of the Montessori Pedagogy Elements in the Kindergarten Language Curriculum
Izvleček:
Curriculum for Kindergartens (2007) offers educators a flexible plan of work in various programs of education. Through its openness, it allows educators autonomy at their work in different fields of curriculum, while at the same time offering the possibility to implement elements of alternative educational concepts. In my master's thesis, I describe the working method and didactic materials in the field of language in Montessori pedagogy, defined by the Italian doctor and pedagogue Maria Montessori (1870–1952). These didactic materials can also be introduced into traditional classrooms of public kindergartens. The educator must first internalize the working approach according to the Montessori method, change the view of the child and reorganize the environment where education takes place, in order to create a space for implementation of the Montessori pedagogy elements in the field of language.

Ključne besede:Montessori pedagogy, field of language, didactic materials

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj