izpis_h1_title_alt

Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Ažman Janežič, Anja (Avtor), Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3992/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Govor kot sredstvo komunikacije ima izredno pomembno funkcijo v življenju posameznika. Njegov pomen je pri otrocih še večji kot pri odraslih, saj je v neposredni povezavi z mišljenjem in je zato bistven element in hkrati odsev razvoja na vseh področjih. Prav zaradi pomembne vloge govora pri otrocih je v zgodnjem otroštvu ena temeljnih nalog vzgojitelja razviti čim boljšo otrokovo jezikovno zmožnost. Otroški govor je predmet preučevanja različnih znanstvenih disciplin. Potek govornega razvoja mora še posebno dobro poznati vzgojitelj, če hoče otroka ustrezno vključevati v komunikacijo z vrstniki in odraslimi, zato sem v teoretičnem delu diplomske naloge predstavila razvoj govora, različne teorije govora, dejavnike, ki vplivajo na govor, in dejavnosti, ki jih izvaja vzgojiteljica v vrtcu. V empiričnem delu sem z anketnim vprašalnikom ugotovila, da je govor za vzgojiteljice v vrtcu res izrednega pomena, da uporabljajo različne načine spodbujanja govora (z otroki se igrajo izmišljarije, sestavljajo rime, obiskujejo knjižnice …), predvsem pa, da so s svojim govorom največji zgled otrokom v skupini.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgojitelj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
COBISS.SI-ID:11267401 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:584
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Promoting speech children aged 5 to 6
Izvleček:
Speech as a asset of communication has an extremely important function in the life of an individual. Its importance in the children is even more important than in adults, because it is directly linked to the mind, and is therefore an essential element in its development and at the same time a reflection of its development in all areas. It is because of the important role of learning speech to children in early childhood. It is a fundamental task of the teacher, to develop the best possible child's language ability. Many scientific branches study children’s speech. Kindergarten teachers need to be very familiar with the process of speech development, if they want to appropriately incorporate a child into communication with its peers and adults. That is why in the theoretical part of my thesis I presented speech development, different speech theories and factors that affect speech and activities that a kindergarten teacher executes in kindergarten. In the empirical segment of the thesis my questionnaire helped me establish that speech is essential for kindergarten teachers in kindergarten as they use different ways to stimulate speech (rhymes, make believe, fairytales, riddles....) and are essentially the best example to the children in their group with the speech they use.

Ključne besede:kindergarten teacher

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj