izpis_h1_title_alt

Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
ID Devjak, Tatjana (Avtor), ID Batistič Zorec, Marcela (Avtor), ID Vogrinc, Janez (Avtor), ID Skubic, Darija (Avtor), ID Berčnik, Sanja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2273/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Znanstvena monografija z naslovom Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti je že druga znanstvena monografija, ki je nastala v okviru projekta Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju predšolske vzgoje (2008–2013), tj. v prvem samostojnem projektu Oddelka za predšolsko vzgojo Pedagoške fakultete v Ljubljani. Prvi del monografije zajema teoretične prispevke, v katerih avtorice in avtorji predstavijo pedagoški koncept Reggio Emilia z različnih vidikov, drugi del predstavi poglede avtorjev na kurikularna področja v vrtcu skozi prizmo pedagoškega koncepta Reggio Emilia, tretji del zaokroži monografijo z refleksijo nekaterih avtorjev na elemente pedagoškega koncepta Reggio Emilia v slovenskih vrtcih.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Reggio Emilia pedagoški koncept
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/RUL-70005 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2999
Število prenosov:199
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pre-school education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj