izpis_h1_title_alt

Bralne navade vzgojiteljev in staršev predšolskih otrok : magistrsko delo
ID Krivec, Anja (Avtor), ID Jerman, Tina (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,85 MB)
MD5: 6C59952EE542C150DF8862751292D4A1

Izvleček
V magistrskem delu sva poglobljeno raziskali in predstavili bralne navade vzgojiteljev in staršev predšolskih otrok. V teoretičnem delu sva se najprej osredinili na govorno-jezikovni razvoj v predšolskem obdobju, velik poudarek sva namenili zgodnjim bralnim izkušnjam, bralni motivaciji in družinskemu branju. Predstavili sva pomen branja v nacionalnih dokumentih za predšolsko vzgojo, izpostavili in primerjali pa sva tudi vlogo vzgojiteljev ter staršev pri branju otrok. V empiričnem delu sva z anketnimi vprašalniki preučili mnenja vzgojiteljev in staršev predšolskih otrok. Pri raziskovanju sva uporabili kvantitativni pristop. Vzorec so sestavljali vzgojitelji in starši iz sedmih slovenskih vrtcev (dva ljubljanska vrtca Vrtec Najdihojca in Vrtec Ciciban, Vrtec Škofja Loka, Vrtec Sežana, Vrtec Pedenjped Novo mesto, Vrtec Dravograd, Vrtec Trbovlje). Pridobljene odgovore sva med seboj primerjali, jih analizirali in podrobneje interpretirali.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:branje, bralne navade, knjiga, starši
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Krivec in T. Jerman
Leto izida:2023
Št. strani:63 str., [11] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-147350 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:157443587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.07.2023
Število ogledov:361
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reading habits of Preschool Teachers and Parents
Izvleček:
In our dissertation, we explored and presented the reading habits of educators and parents of preschool children. In the theoretical part, we first focused on speech-language development in the preschool period. We focused on early reading experiences, reading motivation and family reading. We presented the importance of reading in national documents for early childhood education, and highlighted and compared the role of educators and parents in children's reading. In the empirical section, we used survey questionnaires to examine the opinions of educators and parents of preschool children. We used a quantitative approach in our research. The sample consisted of educators and parents from seven Slovenian kindergartens (two kindergartens in Ljubljana, Kindergarten Najdihojca and Kindergarten Ciciban, Kindergarten Škofja Loka, Kindergarten Sežana, Kindergarten Pedenjped Novo mesto, Kindergarten Dravograd, and Kindergarten Trbovlje). We compared the answers obtained, analysed them and interpreted them in detail.

Ključne besede:reading, reading habits, books, parents, preschool teachers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj