izpis_h1_title_alt

Predopismenjevanje v vrtcu : diplomsko delo
ID Osolin, Saša (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3656/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Predopismenjevanje v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu sem opredelila pismenost in vrste pismenosti. Večji del sem namenila opredelitvi porajajoče se pismenosti. Teoretični del sem zaključila s primerjavo pojma predopismenjevanje v slovenskem in finskem kurikulu za vrtce. Cilj mojega diplomskega dela je ugotoviti obstoječe stanje seznanjenosti vzgojiteljic s porajajočo se pismenostjo. V empiričnem delu sem se osredinila na vzgojiteljice predšolskih otrok. S pomočjo anketnega vprašalnika sem poskušala ugotoviti, kako na vpeljevanje predopismenjevanja v vrtce vplivajo delovne izkušnje vzgojiteljic in starostno obdobje otrok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zgodnja pismenost, porarajoča se pismenost, družinska pismenost, bralna pismenost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[S. Osolin]
Leto izida:2016
Št. strani:64 str.
PID:20.500.12556/RUL-84817 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:003(043.2)
COBISS.SI-ID:11133513 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2016
Število ogledov:2195
Število prenosov:221
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pre-literacy in kindergarten
Izvleček:
The graduate thesis with the title Pre-literacy in kindergarten is composed of theoretical and empirical part. In theoretical part I defined notion literacy and types of literacy. I spent a greater part on defining emergent literacy. At the end of theoretical part I compared the concept of pre-literacy in slovenian and finnish curriculum for kindegarten. The gaol of my graduate thesis is to determine current state of preschool teachers knowledge in emergent literacy. In the empirical part I concentrated on preschool teachers. With the help of a questionnaire I tried to figure out, how work experience of preschool teachers and age of children, who they work with, affect on initiating pre-literacy in kindergarten.

Ključne besede:literacy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj