izpis_h1_title_alt

Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
ID Devjak, Tatjana (Avtor), ID Jug, Anita (Avtor), ID Hodnik, Tatjana (Avtor), ID Turnšek, Nada (Avtor), ID Skubic, Darija (Avtor), ID Zajec, Jera (Avtor), ID Krnel, Dušan (Avtor), ID Geršak, Vesna (Avtor), ID Korošec, Helena (Avtor), ID Borota, Bogdana (Avtor), ID Podobnik, Uršula (Avtor), ID Bračun Sova, Rajka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/626/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V poročilu predstavljamo metodološke značilnosti in rezultate raziskave, ki smo jih zbrali na priloţnostnem vzorcu slovenskih vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic, ki so sodelovale v projektu »Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel Reggio Emilia koncepta na področju predšolske vzgoje«. Cilj empirične raziskave je bil ugotoviti zastopanost elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju kurikula predšolske vzgoje v Sloveniji. Ob tem so nas še posebej zanimala stališča, mnenja in izkušnje vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic, vezana na izvajanje posameznega kurikularnega področja v vrtcu.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Reggio Emilia (vzgojni koncept)
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-68116 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2532
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj