izpis_h1_title_alt

Uvajanje znakovnega sporazumevanja za dojenčke in malčke v vrtcu : diplomska naloga
ID Modrijan, Nina (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3980 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomski nalogi sem obravnavala znakovno sporazumevanje za dojenčke in malčke. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V teoretičnem delu sem opredelila pojme govor, jezik, kurikulum, komunikacija, znakovni jezik in znakovno sporazumevanje za dojenčke in malčke. S pomočjo različne literature sem predstavila razvoj otrokovega govora in dejavnike, ki vplivajo nanj. Poudarila sem pomen komunikacije za optimalni razvoj otroka. Predstavila sem znakovni jezik za dojenčke in malčke, njegove prednosti in pozitivni vpliv na otrokov razvoj. V empiričnem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika raziskala, koliko zaposlenih se je v Vrtcu Antona Medveda Kamnik udeležilo seminarjev o znakovnem sporazumevanju za dojenčke in malčke, kako pogosto uporabljajo znakovno sporazumevanje v skupinah in kakšne so njihove izkušnje. Rezultati kažejo, da ima znakovno sporazumevanje pozitiven vpliv tako na zaposlene kot na otroke, njegova uporaba bi morala biti doslednejša.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:govor, jezik, komunikacija, Tiny Signers
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[N. Modrijan]
Leto izida:2016
Št. strani:V f., 40 str., [6] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-86626 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:81´221.7(043.2)
COBISS.SI-ID:11258697 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1246
Število prenosov:292
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Introduction of baby sign language for babies and toddlers in the kindergarten
Izvleček:
In my degree paper I was discussing sing language for babies and todlers. I divided my paper in two parts. First part is theoretical, in which I defined a concept of speech, language, curriculum, communication, sign language and sign communication (nv.c) for babies and todlers. With help from various literature I represented factors of development on child's speech. I outwarded the meaning of communication on optimal developmnet of the cild. I represented sing language for babies and todlers, it's advantages and positive influence on child's development. Second, empirical part, is a research, in wich I used a qustionnaire to discover how many employees of Kindergarten Antona Medveda Kamnik has attended seminars Tiny Signers for babies and todlers, how often they use sign in groups and what were their experiences. The outcome of my questionnaire has proven positive influence of sign communication on both employees and children, so usage of sign communication should be more consistant.

Ključne besede:pre-school child, sign language, nursery school, predšolski otrok, znakovni jezik, vrtec

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj