izpis_h1_title_alt

Jezikovne ovire otrok tujcev pri vključevanju v vrtce na Štajerskem
ID Krajnc, Nives (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5838/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Opaziti je vedno večji delež otrok tujcev v javnih vrtcih. Sodobna jezikovna situacija vodi k potrebi po večkulturalizmu in upoštevanju tujcev pri načrtovanju in izvedbi kurikuluma. Otroci tujcev se srečujejo z mnogimi težavami, prav tako njihovi starši in strokovni delavci, ki so z njimi vsakodnevno v stiku. Jezikovne ovire vplivajo na njihovo kakovost življenja v vzgojno-izobraževalni instituciji in zunaj nje, na socializacijo, samopodobo, vedenje, motivacijo za igro in aktivnosti. Prav zato je pomembno premagovanje in odpravljanje jezikovnih ovir, ki je najlažje in za otroka najbolj naravno, tj. z igro. Ključno je tudi ustvarjanje spodbudnega okolja in dobro počutje. Glavni namen moje raziskave je ugotoviti, ali/kako so strokovni delavci usposobljeni za delo z otroki tujcev, kako jim pomagajo pri vključevanju v vrtec, znajo konstruktivno reagirati na njihove težave ter kako omogočajo učenje materinščine in jezika okolja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:materni jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108537 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12505673 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2019
Število ogledov:1155
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Language barriers of immigrant children at their kindergarten integration in styria
Izvleček:
There is an increasing number of foreign children in public kindergartens. A modern linguistic situation leads to the need for multiculturalism and taking into account foreigners when planning and implementing the curriculum. Children of foreigners are faced with many problems, as well are their parents and professional staff who are in a daily contact with them. Language barriers affect children's quality of life in and outside of the educational institutions, their socialization, self-image, behavior, and lack of motivation for different activities. So it is important to overcome and try to eliminate language barriers. For children the easiest and most natural way of doing it is through the game. Creating a stimulating, comfortable and happy environment is crucial. The main purpose of my research is to determine whether and how professional workers are trained to work with children of foreigners, how they help them with their inclusion in kindergarten, if they can react constructively to the problems and how they can help with learning the mother tongue and the language of the environment.

Ključne besede:mother tongue

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj