Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Peter Grandits:
Model of Literary Instruction through Narrative Identity
Teuta Ramadani Rasimi:
Semantične jezikovne zmožnosti razumevanja in izražanja oseb z motnjo sluha
MSc theses (31)
Vanda Jereb:
Vzgojiteljeva kompetentnost za razvijanje zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
Petra Korošec:
Primerjava opismenjevanja v pedagoškem konceptu montessori in opismenjevanja v Učnem načrtu za slovenščino
Jasmina Novak:
Vloga vzgojitelja pri usvajanju slovenščine neslovensko govorečih otrok
Andreja Škulj:
Vloga diskriminacije v jezikovnem izražanju otrok v vrtcu
Ana Gerčar:
Zaznavanje komunikacije pedagoških delavcev pri timskem delu v oddelku vrtca
Cveta Rošer:
Spodbujanje družinske pismenosti
Anja Tkalec:
Pripovedovanje zgodbe petletnih otrok z avtistično motnjo
Nina Zrimšek:
Razumevanje koncepta tiska/knjige v predšolskem obdobju
Maja Novak:
Vpliv likovne artikulacije na vizualno diskriminacijo alfabetskih simbolov pri začetnem opismenjevanju
Katarina Petrič:
Vloga vzgojitelja v razvoju govora otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Maja Komotar:
Razvijanje predbralnih in predpisalnih zmožnosti v predšolskem obdobju
Katarina Fijavž:
Pismenost učencev 8. In 9. Razredov z motnjami branja in pisanja v primerjavi z učenci brez motenj branja in pisanja
Ana Praprotnik:
Uporaba profila SLO-LARSP za analizo slovnične zmožnosti triletnih otrok
Mateja Jagodić:
Spodbujanje otrokove jezikovne zmožnosti s filmsko vzgojo
Jaka Hliš, Špela Mihelčič:
Razvijanje predpisalnih spretnosti otrok, starih od 4 do 5 let, v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Simon Kveder:
Implementacija elementov pedagogike montessori na področje jezika v Kurikulumu za vrtce
Tea Blagus:
Prepričanja staršev in strokovnih delavcev vrtca o funkcionalni pismenosti in uporabi IKT v vrtcu
Nives Krajnc:
Jezikovne ovire otrok tujcev pri vključevanju v vrtce na Štajerskem
Blažka Gaberc:
Spodbujanje razvoja fonološkega zavedanja s pomočjo glasbenih dejavnosti po Edgarju Willemsu
Vanda Turuk:
Metode pomoči z umetnostjo kot podpora govornemu izražanju predšolskih otrok
Jona Brodar:
Uporaba presejalnega testa Teddy Talk za ugotavljanje govorno-jezikovnega razvoja otrok med 4. in 5. letom starosti
Anja Moškerc:
Otrokovo pripovedovanje zgodbe z nevronskim odzivom
Polona Juvan:
Bralne navade vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev
Martina Marovšek:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do digitalne pismenosti
Ana Ocvirk:
Vloga vzgojitelja v govorno-jezikovnem razvoju otrok, katerih slovenščina ni prvi oz. materni jezik
Urban Prosen:
Spodbujanje otrokove verbalizacije
Anja Krivec, Tina Jerman:
Bralne navade vzgojiteljev in staršev predšolskih otrok
Tomaž Kocman:
Prednosti toki pone kot prvega tujega jezika predšolskih otrok
Nika Kokolj:
Spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtčevskem okolju pri slišečih ter gluhih in naglušnih otrocih
Neža Hrnčič:
Risba človeške figure osnovane na različnih izraznih modalitetah
Nika Antončič:
Raba narečij v ljubljanskih vrtcih
BSc theses (152)
Monika Krvina, Sabina Mlakar:
Stališča strokovnjakov do biblioterapije
Mateja Jagodić:
Znanje slovenskega jezika kot pogoj za uspešno integracijo otrok tujcev v slovenske vrtce
Ana Oražem:
Spodbujanje otrokovih predbralnih in predpisalnih spretnosti v prvi starostni skupini
Tanja Burja:
Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 1 leta do 2 let
Darinka Grabljevec:
Razlike v pripovedovanju otrok staršev z različno stopnjo izobrazbe
Veronika Kokovnik:
Vzgojiteljevo spodbujanje otrok k pripovedovanju
Nina Popović:
Vloga televizije in knjige kot medijev v govornem razvoju predšolskih otrok
Alenka Jalovec:
Bralne navade staršev predšolskih otrok
Anita Novak Valant:
Pomen znanja slovenskega jezika za uspešno integracijo neslovensko govorečih otrok v slovenske vrtce
Beti Karakatič:
Usvajanje jezika okolja s pomočjo lutk na dvojezičnem območju
Nina Zrimšek:
Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti v zgodnjem šolskem obdobju
Katja Kocmur:
Najpogostejše govorne napake v drugem starostnem obdobju
Nina Golob:
Starši predšolskih otrok in njihove bralne navade
Kristina Primožič:
Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok
Dijana Miladić:
Integracija romskih otrok v vrtec kot napovednik uspešnosti v šolstvu
Urška Ažman:
Uporaba vaj za boljšo izgovorjavo v drugem starostnem obdobju
Lejla Testen:
Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok
Luka Sterle:
Funkcionalna pismenost vzgojiteljev v vrtcu
Tanja Žagar:
Vpliv staršev na razvoj otrokove bralne pismenosti
Nina Trdin:
Razvijanje otrokovega govora ob slikanici
Laura Strah:
Funkcionalna pismenost diplomiranih vzgojiteljic in diplomiranih medicinskih sester
Katja Vlašič:
Govorno nastopanje otrok v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Mojca Bilban:
Govorno-jezikovne motnje predšolskih otrok in vpliv staršev nanje
Katarina Medved:
Razvijanje predbralnih in predpisalnih spretnosti v predšolskem obdobju
Anja Pikl:
Medijska vzgoja in predšolski otrok
Nina Orehek:
Vloga umetnostnih in neumetnostnih besedil pri načrtovanju jezikovne vzgoje v vrtcu
Tanja Zarabec:
Raba knjižnih in neknjižnih besed v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Mokronožci
Maja Vrbinc:
Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o svojih kompetencah za spodbujanje otrokovega govornega razvoja
Karmen Mihelčič:
Primerjava funkcionalne pismenosti vzgojitelja v vrtcu in vzgojitelja v 1. razredu osnovne šole
Monika Benda:
Govorno-jezikovne motnje v predšolskem obdobju
Kristina Lotrič:
S slikanico razvijamo otrokovo besedišče
Dominika Štular:
Ustvarjanje spodbudnega učnega okolja za jezikovno nadarjene otroke v vrtcu
Polona Juvan:
Didaktične strategije za razvoj govora pri naglušnih otrocih
Vesna Korošec:
Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o razvijanju predbralnih in predpisalnih spretnosti
Tanja Latinović:
Medijska pismenost in predšolski otroci
Lara Grbec:
Prepričanja strokovnih delavcev v vrtcu o razvoju dvojezičnosti pri otrocih
Iva Kramar:
Vloga vzgojiteljev in staršev v spodbujanju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok v času COVID-19
Janja Vinarnik:
Pomen bralne značke v predšolskem obdobju
Anastazija Pograjc:
Vloga vzgojiteljev in staršev v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj in spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja pri predšolskih otrocih
Katja Kveder:
Pomen prepletanja izbranih kurikularnih vsebin skozi gibalne dejavnosti
Merisa Ahmetašević:
Pomen maternega jezika otrok priseljencev v slovenskih vrtcih
Anja Moškerc:
Analiza slikopisov v revijah Ciciban in Cicido
Jasna Kveder:
Primerjava področja jezika v slovenskem kurikulumu za vrtce (1999) s področjem jezika v evropskih in neevropskih dokumentih
Nastja Omahna, Suzana Omahna:
Pripovedovanje zgodb otrok, starih od 3 do 6 let
Neja Glavač:
Razvoj nejezikovnega sporazumevanja na drugi stopnji NTC-učenja
Ajda Novak:
Govorno-jezikovne dejavnosti v vrtcu med pandemijo covida-19
Katja Pečenković:
Slikanica brez besedila kot sredstvo spodbujanja govorno-jezikovnega razvoja predšolskega otroka
Lena Jakopič:
Vloga vzgojiteljev, učiteljev in knjižničarjev pri vključevanju otrok priseljencev v bralne dejavnosti
Alja Tičar:
Raba slikanice v prvem starostnem obdobju vrtca
Katarina Berčan:
Didaktični materiali za razvijanje jezikovnih zmožnosti v vrtcu
Martina Smerdelj:
Raba narečja v primorskih vrtcih
Barbara Vidmar:
Sociopragmatične spretnosti slišečih ter gluhih in naglušnih predšolskih otrok, vključenih v vrtec
Nina Jamnikar:
Knjiga ali tablični računalnik kot sredstvo spodbujanja otrokovega govornega razvoja
Aleksandra Sofrić:
Vzgojiteljeva bralna pismenost
Tanita Cizelj:
Večjezični projekt
Maša Samsa:
Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju
Kristina Kordič:
Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5-6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Eva Pleško:
Gibalno-plesne zgodbe v povezavi z naravo in družbo
Pia Grižon:
Kaj in koliko brati otrokom v vrtcu
Sonja Kralj:
Vloga staršev v procesu razvijanja otrokove pismenosti v predšolskem obdobju
Tamara Praček:
Sodelovanje vzgojiteljev, logopedov in staršev pri prepoznavanju in odpravljanju govornih napak otrok v vrtcu
Saša Osolin:
Predopismenjevanje v vrtcu
Andreja Kern:
Otrokova raba dvojine v izbranih slovenskih vrtcih in šolah
Leona Gombač:
Stališča profesoric oz. profesorjev razrednega pouka do rabe slovenščine kot učnega jezika
Tjaša Kastelic:
Vloga knjižnega projekta in z njim povezanih dejavnosti pri predopismenjevanju od 5 do 6 let starih otrok
Nuša Žveglič:
Stališča vzgojiteljev do vključevanja otrok priseljencev v vrtce
Nina Modrijan:
Uvajanje znakovnega sporazumevanja za dojenčke in malčke v vrtcu
Anja Ažman Janežič:
Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Vesna Germ:
Izvajanje dopolnilnega pouka maternih jezikov in kultur otrok priseljencev v slovenskih osnovnih šolah
Jasmina Prepadnik:
Družinska pismenost v vsakdanjem življenju
Tamara Bastarda:
Kriteriji za izbor kakovostne literature v vrtcih
Blaž Ukmar:
Dvojezičnost v predšolskem obdobju
Simona Turičnik:
Spodbujanje otrokovih predbralnih in predpisalnih spretnosti v vrtcu
Urška Boštic:
Medijska vzgoja v vrtcu
Romana Janežič:
Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori
Špela Torkar:
Primerjava spodbujanja predbralnih in predpisalnih spretnosti po načelih NTC in Kurikuluma za vrtce
Mima More:
Vzgojiteljičina funkcionalna raba slovenskega jezika v vrtcu in 1. razredu osnovne šole
Ana Kovač:
Vloga knjižnice v vrtcu
Ana Leš:
Vključevanje otrok, katerih slovenščina ni materni jezik, v slovenske vrtce
Nina Valič:
Sodelovanje staršev pri spodbujanju govornega razvoja otrok, starih od 2 do 4 let
Lana Kaštelan:
Uporaba slikanice pri razvijanju otrokovega besedišča
Sara Ložar:
Mnenja staršev o branju z otrokom v predšolskem obdobju
Urška Zupančič:
Vloga logopeda pri informiranju vzgojiteljev za delo na področju odstopanj v govorno-jezikovni komunikaciji
Petra Žnidarčič:
Vzgojiteljeva raba narečja v štajerskih vrtcih
Daša Lampič:
Razvoj govora s spodbujanjem razvoja sinaps v možganih po načelih NTC-programa
Špela Mur:
Raba slikanice brez besedila
Katarina Praprotnik:
Stališča vzgojiteljev in staršev do bralne značke v vrtcu
Ana Ocvirk:
Razvijanje predbralnih in predpisalnih zmožnosti s pomočjo slikanice
Nuša Cegnar:
Vpliv aktivizirajoče knjige na razvoj predbralnih in predpisalnih spretnosti v drugi starostni skupini vrtca
Hana Kumar:
Odnos staršev predšolskih otrok do družinske pismenosti
Alenka Cimerman:
Bralna pismenost študentov Pedagoške fakultete
Klara Japelj:
Zavedanje koncepta knjige pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Katja Fink, Kaja Jordan:
Otrokovo pripovedovanje zgodbe ob slikanici brez besedila
Nika Pirnovar:
Vloga jezikovnih kompetenc predšolskih vzgojiteljev v govorno-jezikovnem razvoju otroka
Gaja Kerovec de Morais:
Vloga družinskega branja pri otrokovem pripovedovanju zgodbe
Janez Novljan:
Raba narečnega govora v slovenskih vrtcih
Ana Možek:
Pismenost vzgojiteljev in pomočnikov vzgojitelja v vrtcu
Tea Blagus:
Dvojezičnost in medkulturna vzgoja v vrtcu
Zala Hafnar:
Pravljica kot biblioterapevtsko sredstvo v vrtcu
Urška Skobe:
Biblioterapija kot del vzgojno-izobraževalnega procesa v vrtcu
Maja Dragan:
Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o rabi knjižnega jezika v vrtcu
Matic Suhadolc, Žan Vintar:
Stališča vzgojiteljev do vloge staršev v govorno-jezikovnem razvoju predšolskega otroka
Nika Konestabo:
Raba narečja v podeželskem in mestnem primorskem vrtcu
Maša Lamut, Ema Justin:
Razlike v pripovedovanju otrok ob slikanici brez besedila glede na izobrazbo staršev in spol otroka
Karin Pulević:
Stališča vzgojiteljev in učiteljev do rabe problemskih slikanic v vrtcu/šoli
Anja Mlakar:
Partnerski odnos vrtca in staršev – kazalnik kakovosti družinskega branja
Daša Janže:
Porajajoča se pismenost v predšolskem obdobju
Katja Kamnar:
Otrokovo pripovedovanje zgodbe v drugem starostnem obdobju
Anita Majetić:
Znakovni jezik za slišeče dojenčke in malčke
Sabina Sečnik:
Razvijanje predbralnih in predpisalnih sposobnosti po načelih konvergentne pedagogike v Vrtcu Hansa Christiana Andersena (Enota Lastovica)
Jerneja Škrbina Božič:
Ugotavljanje razumevanja koncepta knjige in tiska v predšolskem obdobju
Petra Čelešnik:
Funkcionalna pismenost vzgojiteljic
Mateja Vaz Fernandes:
Dvojezičnost v predšolskem obdobju
Vesna Istenič:
Spodbujanje branja v predšolskem obdobju
Manja Čepin:
Razlike med otrokovim pripovedovanjem ob slikanici pred branjem in po prebrani vsebini
Neli Vajda:
Vloga slikanice v govornem razvoju predšolskega otroka
Bojan Latin:
Porajajoča se pismenost v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Kočevje
Naja Volavšek:
Slikanica kot sredstvo medpodročnega povezovanja
Manca Zupan:
Verbalno nasilje v vrtcu
Urška Drolc:
Razvoj govora in pomen slušne pozornosti v predšolskem obdobju
Klavdija Levičnik:
Odnos vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljice do rabe slovenščine v vrtcu
Katja Oman:
Verbalno nasilje nad otroki in odraslimi v vrtcu
Sandra Kregar:
Bibarije in prstne igre za malčke
Maja Jurgalič:
Govorno-jezikovni razvoj in gibalne spodbude v predšolskem obdobju
Urban Prosen:
Verbalno nasilje v slovenskih vrtcih in osnovnih šolah
Tina Vrtačič:
Pripovedovanje zgodb po kriteriju koherentnosti in kohezivnosti ter vpliv družinskega branja na govorno-jezikovni razvoj otrok
Neža Petrovčič:
Posredovanje vrednot v predšolskem obdobju
Katarina Vračar Gavrilović:
Vzgojiteljeva raba neknjižnega jezika v vrtcu
Katarina Turk:
Narečni govor vzgojiteljic in predšolskih otrok v dolenjskih vrtcih
Petra Šuštar:
Pomen družinske pismenosti za razvoj in učenje govora predšolskih otrok
Vid Grašič:
Primerjava predbralnih in predpisalnih spretnosti slovenskih in danskih 5-letnih otrok
Teja Zalokar:
Slikanica kot sredstvo spodbujanja otrokovega čustvenega doživljanja
Irena Zupan:
Zavedanje koncepta tiska pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Anita Novosel:
Vpliv staršev na otrokovo bralno pismenost v drugem starostnem obdobju
Neja Golež:
Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih s posebnimi potrebami
Tadeja Kovačič:
Spodbujanje govorno-jezikovnega razvoja z dodatno strokovno pomočjo v predšolskem obdobju
Hana Tavčar:
Verbalno nasilje v predšolskem obdobju
Maja Rogelj:
Medijska pismenost in njen pomen za delo v vrtcu
Renata Filipić:
Raba slikanice brez besedila v vrtcu
Tadeja Absec:
Raba pravljice kot terapevtskega sredstva v vrtcu
Noemi Vinčec:
Stališča vzgojiteljic/vzgojiteljev do rase in rasizma ter do obravnave z njima povezanih tem v predšolskem obdobju
Nataša Deželak:
Vzgojiteljevo besedno in nebesedno sporazumevanje
Nana Balantič:
Stališča študentk in študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani do vloge branja v predšolskem obdobju
Anja Avbelj:
Stališča vzgojiteljev do rabe slikanic s tematiko posebnih potreb v predšolskem obdobju
Ana Zajc:
Govorno-jezikovni razvoj 3- in 4-letnikov
Domen Kobal, Nina Perhaj:
Raba otroške književnosti v vrtcu
Maruška Bizjak:
Stališča vzgojiteljev do rabe slikanice v vrtcu
Klara Kladnik:
Vključevanje otrok priseljencev v slovenske vrtce
Urša Stražišar:
Otrokovo spoznavanje drugačnosti s slikanico
Neža Bedenčič:
Stališča staršev do bralne značke v vrtcu
Ana Lušina:
Načini družinskega spodbujanja bralne pismenosti predšolskih otrok
Tajda Triller:
Študenti pedagoške fakultete v Ljubljani in njihovo branje v prostem času
Other documents (27)
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Gordana Schmidt:
Igre zaupanja in sodelovanja
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja
Darija Skubic:
Jezikovno in nejezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
Darija Skubic:
Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji
Darija Skubic:
Vpliv vzgojiteljevih vprašanj na otrokovo sporazumevalno zmožnost
Darija Skubic:
Pedagoški govor v vrtcu/šoli
Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
Jera Zajec, Darija Skubic:
Uvod
Tatjana Devjak, Darija Skubic:
Predgovor
Tatjana Devjak, Darija Skubic, Alenka Polak, Vasja Kolšek:
Predšolska vzgoja : od starega k novemu
Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic:
Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
Darija Skubic, Blažka Gaberc, Janez Jerman:
Supportive development of phonological awareness through musical activities according to Edgar Willems
Martin Česnik, Darija Skubic:
Razvoj in uporaba vseh čutil, spodbujanje in omogočanje vseh oblik izražanja: jezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia
Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik:
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
Petra Knap:
Uporaba jezika pri simbolni igri malčkov
Marjana Jovanovska:
Raziskujemo in ustvarjamo knjigo – participacija otrok v vrtcu
Darija Skubic, Alenka Vidrih:
Preschool education studentsʼ attitude towards inclusion in preschool educational context
Darija Skubic:
Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika
Darija Skubic:
Otrokovo poznavanje koncepta tiska (knjige) kot pomemben del zgodnje pismenosti
Mateja Dagarin Fojkar, Darija Skubic:
Prepričanja študentov predšolske vzgoje o učenju in zgodnjem poučevanju tujega jezika v Sloveniji
Darija Skubic:
Slovenščina v vzgoji in izobraževanju v očeh študentk in študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
100 jezikov na čutni poti
Gordana Schmidt:
Gibalne igre v dvojicah
Gordana Schmidt:
Zgodbe za "tibetančke"
Mateja Dagarin Fojkar, Mirjam Grahut, Darija Skubic:
Teacher competences for teaching English as a foreign language in the first educational cycle of primary education
Darija Skubic, Jona Brodar:
The use of the Teddy talk test to determine speech and language development in children aged 4 to 5 years