izpis_h1_title_alt

Vzgojiteljeva bralna pismenost : diplomsko delo
ID Sofrić, Aleksandra (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2959 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Vzgojiteljeva bralna pismenost je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu sem pisala nekaj o pismenosti, naštela sem nekaj vrst pismenosti, omenila sem tudi pismenost odraslih, najbolj pa sem se posvetila bralni pismenosti in branju. V empiričnem delu sem se osredotočila na raziskovanje bralne pismenosti vzgojiteljic in vzgojiteljev predšolskih otrok. S pomočjo članka in anketnega vprašalnika sem ugotavljala, kako vzgojitelji in vzgojiteljice predšolskih otrok razumejo članek in kako dobro znajo poiskati informacije v članku, po katerih jih sprašujem v anketnem vprašalniku. Diplomsko delo sklenem s sklepnimi ugotovitvami, v katerih predstavim predloge za izboljšanje trenutne situacije na področju vzgojiteljeve bralne pismenosti in smernice za nadaljnje raziskovanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:definicija pismenosti, vrste pismenosti, branje, branje odraslih
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[A. Sofrić]
Leto izida:2015
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-72094 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.011.3-051:028(043.2)
COBISS.SI-ID:10653769 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.08.2015
Število ogledov:2201
Število prenosov:262
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reading literacy of preschool teachers
Izvleček:
The thesis entitled Reading literacy of preschool teachers consists of the theoretical and empirical part. In the theoretical part I discussed literacy, listed some literacy types, mentioned literacy in adults and focused on reading literacy and reading as such. In the empirical part I focused on the research of reading literacy of preschool teachers. With the help of an article and questionnaire I analyzed how preschool teachers understood the article and how well they can search the article for information, requested in the questionnaire. The thesis concludes with findings, where I provide suggestions for an improvement of the current situation in the field of reading literacy of teachers and guidelines for further research.

Ključne besede:literacy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj