Podrobno

Študenti pedagoške fakultete v Ljubljani in njihovo branje v prostem času : diplomsko delo
ID Triller, Tajda (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (629,56 KB)
MD5: 19CDC15DF7AEFDDF1093D4A5CC4AA70D

Izvleček
Branje je dejavnost, ki se razvija skozi celotno življenje in je tudi eden izmed dejavnikov sporazumevalne zmožnosti. V diplomskem delu sem opredelila pomembnost branja in bralne pismenosti na posameznika. Predstavila sem tudi sporazumevalno zmožnost in se osredotočila na bralno pismenost. V empiričnem delu sem ugotavljala razvitost bralne kulture med študenti Pedagoške fakultete v Ljubljani. Izvedela sem tudi, koliko izmed njih jih bere za zabavo, kakšno je razmerje med branjem za zabavo in branjem za znanje. Zanimalo me je tudi, ali se izbor besedil, ki jih imajo študenti na razpolago za prostočasno branje, razlikuje glede na izbrano študijsko smer. Podatke sem pridobila z anketnim vprašalnikom. V raziskavo je bilo vključenih 100 študentov šestih različnih študijskih smeri Pedagoške fakultete v Ljubljani. Rezultati so med drugim pokazali, da imajo študenti razmeroma dobro razvito bralno kulturo, da raje berejo prozo kot poezijo in da je opazna razlika med moškimi in ženskami pri izbiri prostočasne literature.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:branje, bralna pismenost, prostočasno branje, študij
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:T. Triller
Leto izida:2024
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-164565 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028:378(043.2)
COBISS.SI-ID:213577475 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.10.2024
Število ogledov:158
Število prenosov:37
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Students of the Faculty of education in Ljubljana and their leisure reading
Izvleček:
Reading is an activity that develops throughout life and is one of the factors that contribute to the ability to communicate. In my dissertation, I defined the importance of reading and reading competence for the individual. I also described communicative competence, focussing on reading competence. In the empirical part, I analysed the development of reading culture among students at the Faculty of Education in Ljubljana. I also found out how many of them read for fun and what the relationship is between reading for fun and reading for knowledge. I also wanted to know whether the choice of texts available to students for leisure reading varies depending on the chosen field of study. The data was collected using a questionnaire. 100 students from six different study programmes at the Faculty of Education in Ljubljana took part in the survey. The results showed, among other things, that the students have a relatively well-developed reading culture, that they prefer to read prose rather than poetry and that there is a clear difference between men and women in their choice of leisure literature.

Ključne besede:reading, reading literacy, leisure reading, studying

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj