izpis_h1_title_alt

Primerjava področja jezika v slovenskem kurikulumu za vrtce (1999) s področjem jezika v evropskih in neevropskih dokumentih
ID Kveder, Jasna (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6256/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prvem delu diplomskega dela je primerjanih več uradnih in neuradnih dokumentov, namenjenih vrtcem kot smernice za delo v predšolskem obdobju. Raziskani in primerjani so dokumenti sedmih evropskih, dveh neevropskih držav ter slovenski Kurikulum za vrtce. Cilj je ugotoviti podobnosti in razlike v izvajanju predšolske vzgoje. Vse skupaj je predstavljeno v preglednicah. V drugem delu diplomskega dela je natančneje opisano in primerjano področje jezika oziroma komunikacije vseh izbranih držav ter zopet predstavljeno v preglednici. V sklepu diplomskega dela so omenjene prednosti posameznih dokumentov, ki bi jih lahko vključili v slovenski Kurikulum za vrtce.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Kurikulum za vrtce
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-117003 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:20063747 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.06.2020
Število ogledov:878
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of the language field in the Slovenian curriculum for kindergartens (1999) with the language field in European and non-European documents
Izvleček:
The thesis contains theoretical comparative research. In the first part are introduced and compered official and non-official documents, regarding preschool education of seven European, two Non-European countries and Slovenian Kurikulum za vrtce. The goal is to find similarities and differences between them. All above is presented in spreadsheets. Second part of thesis is mainly focused on the developing of the area of language and communication of all the chosen countries and again presenting a spreadsheet. Thesis conclusion includes advantages of specific documents, that I think would be beneficial if included in our Slovenian Kurikulum za vrtce.

Ključne besede:kindergarten curriculum

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj