Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Prepričanja strokovnih delavcev v vrtcu o razvoju dvojezičnosti pri otrocih
ID
Grbec, Lara
(
Avtor
),
ID
Skubic, Darija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3377/
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu je obravnavana tematika dvojezičnosti otrok z vidika strokovnih delavcev v vrtcu. Teoretični del je sestavljen iz štirih poglavij. V prvem poglavju so obravnavane razlage govornega razvoja enojezičnih otrok, v drugem poglavju pa so opisani dejavniki govornega razvoja. V tretjem poglavju je narejen pregled govornega razvoja pri dvojezičnih otrocih ter primerjava razvoja govora enojezičnih in dvojezičnih otrok. Zadnje poglavje teoretičnega dela se približa tematiki vrtca, saj govori o pomenu strokovnega delavca pri razvoju drugega jezika otroka. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, pridobljeni z intervjuji s strokovnimi delavci v vrtcu, ki so imeli v skupino vključenega vsaj enega dvojezičnega otroka. Vsak intervju je posebej razčlenjen, narejeni so tudi zaključki glede na vse zbrane odgovore. Strokovni delavci so odgovarjali na vprašanja o svojih izkušnjah in načinih dela z dvojezičnimi otroki, o svojem poznavanju razvoja govora dvojezičnih otrok in o svojem mnenju o dvojezični vzgoji otroka.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
dvojezičnost
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-80942
COBISS.SI-ID:
10943305
Datum objave v RUL:
29.03.2016
Število ogledov:
1239
Število prenosov:
196
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Naslov:
Early childhood educator's beliefs about development of bilingualism in children
Izvleček:
In this thesis we can read about development of bilingualism and how professional workers in kindergarten see the development of speech in bilingual children. In theoretical part of this thesis we can read about development of speech in monolingual children and later on in bilingual children. There is also a comparison of both. The last chapter looks over the theme from the perspective of professional workers in kindergarten and their role in the development of second language. Empirical part of the thesis contains the results of the interviews made with professional workers in the kindergarten which had at least one bilingual child in their group. Every interview is first analysed separately and then conclusions are made on basis of all the interviews together. Professional workers discuss their experience and their way of work with bilingual children, their knowledge on development of speech of bilingual children and their opinion in bilingual upbringing.
Ključne besede:
bilingualism
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj