izpis_h1_title_alt

Slovenščina v vzgoji in izobraževanju v očeh študentk in študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
ID Skubic, Darija (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (83,68 KB)
MD5: ADC2577D29B25586D821E32F252686FF
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-35/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Učinkovito in demokratično jezikovno načrtovanje ter trajnostna razvojna politika slovenskega jezikovnega prostora sta ključnega pomena za utrjevanje slovenščine in krepitev mednarodne jezikovne raznolikosti. V prispevku so prikazane usmeritve, ki jih na področju jezikovnega načrtovanja predvidevajo različni dokumenti. V raziskavi so predstavljena stališča študentk in študentov različnih smeri Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do položaja slovenščine v izobraževanju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, izobraževanje, jezikovno načrtovanje, položaj slovenščine, stališča, študentke in študenti Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:Str. 513-521
PID:20.500.12556/RUL-147888 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.016:811.163.6
COBISS.SI-ID:11311945 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.07.2023
Število ogledov:175
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Toporišičeva obdobja
Uredniki:Erika Kržišnik, Miran Hladnik
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2016
ISBN:978-961-237-866-0
COBISS.SI-ID:286999296 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:35
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Effective and democratic language planning and a sustainable development policy for the Slovene language area are crucial for the consolidation of Slovene, and for strengthening international linguistic diversity. This paper presents the language planning guidelines provided in several documents. The views of students on various courses of the Faculty of Education, University of Ljubljana, on the status of Slovene in education are also presented.

Ključne besede:Slovene, education, language planning, viewpoints, students of the Faculty of Education, University of Ljubljana

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj