izpis_h1_title_alt

Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
ID Gradišek, Polona (Avtor), ID Umek, Maja (Avtor), ID Turnšek, Nada (Avtor), ID Skubic, Darija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2003/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen današnjega posveta je bolje razumeti značilnosti in učne potrebe nadarjenih otrok v vrtcu in prvih razredih osnovne šole, da bi jih lahko ustrezno spodbujali in spremljali v obdobju, ko so njihovi možgani najbolj dojemljivi za učenje, zato smo strokovno zelo počaščeni, da sta z nami dve psihologinji, ekspertki s tega področja: prof. dr. Ljubica Marjanovič Umek, doma in mednarodno uveljavljena razvojna psihologinja, ki že vrsto let raziskuje dejavnike razvoja v najzgodnejšem obdobju človekovega življenja, in specialistka za delo z nadarjenimi Jasna Cvetković Lay iz sosednje Hrvaške, ki razvojnopsihološka in pedagoška spoznanja odmevno aplicira v prakso z razvijanjem koncepta delavnic »Bistrić« za nadarjene otroke.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:predšolski otrok
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-68379 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-253-152-2 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1641
Število prenosov:170
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pre-school child

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj