Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
ID
Gradišek, Polona
(
Author
),
ID
Umek, Maja
(
Author
),
ID
Turnšek, Nada
(
Author
),
ID
Skubic, Darija
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2003/
Image galllery
Abstract
Namen današnjega posveta je bolje razumeti značilnosti in učne potrebe nadarjenih otrok v vrtcu in prvih razredih osnovne šole, da bi jih lahko ustrezno spodbujali in spremljali v obdobju, ko so njihovi možgani najbolj dojemljivi za učenje, zato smo strokovno zelo počaščeni, da sta z nami dve psihologinji, ekspertki s tega področja: prof. dr. Ljubica Marjanovič Umek, doma in mednarodno uveljavljena razvojna psihologinja, ki že vrsto let raziskuje dejavnike razvoja v najzgodnejšem obdobju človekovega življenja, in specialistka za delo z nadarjenimi Jasna Cvetković Lay iz sosednje Hrvaške, ki razvojnopsihološka in pedagoška spoznanja odmevno aplicira v prakso z razvijanjem koncepta delavnic »Bistrić« za nadarjene otroke.
Language:
Unknown
Keywords:
predšolski otrok
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-68379
DOI:
978-961-253-152-2
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
2019
Downloads:
179
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
pre-school child
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back